Vandaag geopend: 09:00 - 22:30
Hoogtepunten uit beoordelingen
Professionele massage op mooie locatie.

Als je het mooie pand binnentreedt kom je al direct in een andere sfeer. Je schoenen laat je buiten ... meer lezen

Beoordeeld op 14 augustus 2019
Jaap N
via mobiele applicatie
Unieke ervaring!

Geweldige wellness spa met uniek concept, social enterprise gerund door getrainde slechtziende of ... meer lezen

Beoordeeld op 4 augustus 2019
getsi
via mobiele applicatie
Lees alle 470 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Hanoi
vanaf 5,00 US$
vanaf 5,00 US$
vanaf 31,00 US$
vanaf 31,00 US$
Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

Hartelijke ontvangst door meisje dat bijzonder goed Engels sprak. Keuze uit verschillende massages, prima geprijsd(300 VND) voor 90 min. Massage was uitstekend, bijzondere ervaring. Echt aanrader deze (wel wat moeilijk te vinden) oase in de drukte en chaos van Hanoi

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 6 maart 2017 via mobiele applicatie

Vandaag één van de beste massages ooit gehad bij deze onwijs lieve zorgzame en schone mensen met een visuele handicap die werken voor een non-profit organisatie. Een absolute aanrader!

Datum van activiteit: maart 2017
Beoordeeld op 16 november 2016 via mobiele applicatie

Uiterst professioneel! Zeker de moeite waard om voor in de taxi te stappen en te genieten van een massage! Deze blind en slechtziende therapeuten zijn zeer professioneel en doeltreffend!

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 20 oktober 2015

We zijn twee keer naar Omamori Spa geweest tijdens ons verblijf in Hanoi. De masseuses en masseurs werken heel netjes, de salon is mooi en schoon en ik voelde me helemaal ontspannen. Perfect voor een regenachtige dag in Hanoi. De masseurs en masseuses zijn visueel gehandicapt, dus deze salon is als het ware ook een goed doel. Ze accepteren geen fooi, alleen donaties.
Thank you for the relaxing massages Omamori-staff! Keep up the good work!

Datum van activiteit: oktober 2015
Beoordeeld op 5 oktober 2015 via mobiele applicatie

Gevonden via TripAdvisor en met taxi vanuit Old Quarter prima te vinden. Klein straatje achteraf. Mooi project, vriendelijke service, netjes en discrete masseurs. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding (zeker in vergelijk met commerciële spa's in Old Quarter). Tevens een donatie achtergelaten.

Datum van activiteit: oktober 2015