“Veel keus”

Geclassificeerd als nr. 288 van 3.624 Restaurants in Hanoi
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
17 maart 2020 beoordeeld

We hebben hier meerdere keren gegeten tijdens ons bezoek aan Hanoi. Wij zijn niet gek op de keuken van Hanoi omdat we eerder van sterk gekruid en pittig eten houden. Bij Green Farm is het eten prettig gekruid. Er is volop keuze uit zowel vegetarische als niet-vegetarische gerechten wat fijn is als je met gemengd gezelschap eet. Wij vonden de bediening bijzonder vriendelijk en gastvrij.

Datum van bezoek: maart 2020

27 juni 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel, zijn super geholpen door Jason. Wel wat aan de dure kant vergeleken met de rest van Hanoi maar het was het helemaal waard!

Datum van bezoek: juni 2019
8 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Viet heeft ons uitstekend geholpen en heeft ons goede tips gegeven voor het vervolg van onze reis!

Datum van bezoek: oktober 2018
15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al met al lekker gegeten in dit restaurant. Het was niet zo goed als andere restaurants in Hanoi met een vergelijkbare waardering. Wel jammer dat je geen kans kreeg om de kaart te bekijken want in 4 minuten 3 verschillende obers bij de tafel gehad om te vragen wat we nu wilden bestellen. Dit komt heel opdringerig over. Met name omdat het restaurant op dat moment nog voor 75% leeg was. Voor een lekkere maaltijd en goed eten een veilige keuze maar er zijn beteren.

Datum van bezoek: juli 2018
13 mei 2017 beoordeeld

Op basis van de beoordelingen op Tripadvisor naar dit restaurant geweest. Het eten is inderdaad heel erg goed. Idem dito voor de service. Er wordt aan tafel uitgelegd hoe je de gerechten moet eten als er reden is voor twijfel. Klein minpuntje was dat de lemon leaves bij een gerecht wat verbrand waren. En er wordt herhaaldelijk verzocht positieve recensies op Tripadvisor te schrijven. Dat doet een klein beetje afbreuk, maar aan de andere kant verdienen ze het wel en iedereen doet uiterst zijn best om er een prima ervaring van te maken. En dat is gelukt.

Datum van bezoek: april 2017

In Green Farm Organic Restaurant geweest? Deel je ervaringen!