Beoordeeld op 13 maart 2019 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer overnacht in dit hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel, die alles doen om het je naar de zin te maken. Prima kamers van alle gemakken voorzien.
Ook voor tours kun je hier prima terecht

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 4 maart 2019 via mobiele applicatie

Hartstikke leuk hotel midden in het centrum van de Oude Stad. Zeer service gericht personeel. Heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooie, ruime en schone kamers en een prima ontbijt. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 10 januari 2019 via mobiele applicatie

Na aankomst in Vietnam drie nachten verbleven in hotel. Schone kamer, vriendelijk en hulpvaardig personeel. Warm water en geen last ervaren van geluiden van de straat, gelegen in historisch centrum waar alle toeristische bezienswaardigheden zijn. Goede hulp bij verschaffen van lokaal internet kaart op extra telefoon en regelen vervoer naar volgende bestemming. Goed ontbijt met westerse en oosterse keuzes. WiFi werkte goed.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 30 april 2018

Mooi hotel op een perfecte plek. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zakelijk ingerichte, maar prima kamers. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Hotel ligt midden in de oude stad, maar is toch rustig. Aanrader!

Kamertip: Dit hotel heeft meerdere mogelijkheden qua kamer en verdieping. Kamer aan de achterkant verdient de voorkeur
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 13 maart 2018 via mobiele applicatie

We zijn in totaal 4 nachten geweest in dit hotel. We hebben 3 verschillende kamers gehad omdat we uitstapjes hadden naar Halong Bay en Sapa, hierbij konden we de koffers achterlaten in het hotel. We hebben een Halong Bay tour via het hotel gedaan welke erg goed is bevallen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en staan voor je klaar. We zouden hier zeker nog een keer naartoe gaan.

Datum van verblijf: maart 2018