Beoordeeld op 6 september 2019 via mobiele applicatie

We verbleven bij het begin van onze reis en op het einde van onze reis in dit hotel en waren zeer tevreden met de service. Iedereen is zeer vriendelijk en doet er alles aan om je verblijf aangenaam te maken. De kamer zijn mooi, het ontbijt is ook heel goed. Je kan zo veel bestellen als je wil, wat uitzonderlijk is in Vietnam.
La Selva is een kleinschalig boutique hotel vlak bij Ho Kiem Lake, midden in de old quarter.
We boekten ook onze cruise op Halong Bay met hen en waren hier heel tevreden over.
Bij onze terugkeer kregen we een upgrade kamer. Bij het uitchecken boden ze ons aan om nog een douche te nemen.
Een echte aanrader in Hanoi!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 19 maart 2019

Recent hotel met originele inrichting, kleinschalig, uitstekende ligging vlak bij het meer aan de rand van het oude centrum. Wij hebben hier 5 nachten verbleven, maar niet opeenvolgend, gezien wij van hieruit trips gemaakt hebben naar Sapa en Halong Bay. In dit hotel kan je dan je bagage achterlaten in de store-room (je krijgt een ticket) en enkel het noodzakelijke voor de tochten meenemen. Telkens als we terugkwamen werden we hartelijk verwelkomd met een gevoel dat ze blij waren dat we terug waren. De vriendelijkheid en service in dit hotel is gewoon fantastisch en dit bij elke medewerker. Bijvoorbeeld als je wacht op de gids en die blijft wat lang weg, dan hebben de mensen aan de balie uit eigen initiatief al gebeld en komen ze ons geruststellen. Geen enkele moeite is hen te veel en dat steeds met een glimlach. Hier voel je je thuis en zij doen daar alle moeite voor. Dit is echt een persooonlijke bediening en dit voor elke gast.
Zeer comfortabele kamers allen met een kluisje en uitstekende wifi. Uitstekend onbijt (onbeperkte keuze uit de menu-kaart). Dit hotel is een echte aanrader.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 10 oktober 2018 via mobiele applicatie

We hebben dit hotel op het laatste moment geboekt en het was een erg goede ervaring. Onze huwelijksreis kon niet beter bij dit hotel. We hadden de beste kamer voor een zeer schappelijke prijs. De service is fantastisch, ze hadden ons bed erg mooi gedecoreerd met gevouwen handdoeken in de vorm van twee zwanen en hartjes van echte rozenblaadjes. We werden er stil van. Ga hierheen voor erg goede service en stille kamers. Prima ontbijt op de negende etage met mooi uitzicht. Floormanager Rosie, you are amazing!!!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 21 september 2018 via mobiele applicatie

Zeer goed verblijf gehad in La Selva. Personeel is ontzettend vriendelijk en meedenkend! Ligging is ook zeer goed, centraal. Kamers zijn fris en schoon. Ontbijt is ook goed verzorgd en ruime keuze. Een aanrader!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 10 augustus 2018

Super hotel op een Top locatie in Hanoi.
Heel vriendelijke mensen die je met raad en daad bijstaan!Een geweldig adres.
Goed ontbijt op het dakterras.
Goed advies voor onze Halong Bay trip.Zeer vriendelijk personeel!
Het voelde als een warm bad.Thanks for everything

Datum van verblijf: juli 2018