“Kook cursus was geweldig!”
Beoordeling van Purple Cherry Restaurant

Purple Cherry Restaurant
Geclassificeerd als nr. 134 van 3.635 Restaurants in Hanoi
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
13 januari 2018 beoordeeld

Vandaag hebben wij hier een kook cursus gevolgd. Wij werden opgehaald vanaf bij ons hotel door Phuong, zij nam ons mee naar de markt waar wij de ingrediënten hebben gekocht. In de keuken van Purple Cherry Restaurant hebben wij drie gerechten bereid samen met de chef en Phuong. Deze gerechten mochten wij van tevoren zelf kiezen uit een lijst. We kregen een goede uitleg met veel aandacht en gezelligheid. Het resultaat was heerlijk! Erg leuk om ons zelf bereide eten te mogen eten in het restaurant. Met name bedankt aan Phuong, wat een lieve, enthousiaste en bijzondere meid. Wij raden iedereen deze cursus aan!

Datum van bezoek: januari 2018

16 augustus 2017 beoordeeld

Bij toeval in dit restaurant terecht gekomen. Mooi uitzicht vanuit het (niet al te grote) dakterras bij nacht. Eten was prima prijs kwaliteit verhouding. Wij werden bediend door een zeer attente en goedsprekende dame genaamd Moon. Naast goed Engels ook een met humor!

Datum van bezoek: augustus 2017
7 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima maaltijden en gevarieerde menu kaart. Het meest opvallende was de bijzonder hartelijke goed Engels sprekende bediening. Zelfs de salade nicoise was goed :-)

Datum van bezoek: januari 2017
PurpleCherry17, Manager van Purple Cherry Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2017

Dear Ms. Caronline Vandolder,

Thank you so much for your visit and thank your for your enjoyable. Your comment is really good motivation for us to keep up our service. Hopefully to see you the other time.

Happy Lunar New Year,

Best Regards,

Purple Cherry

16 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je een keer lekker wilt eten in Hanoi en ook een keer westerse gerechten wilt eten dan kan je hier terecht maar ook de Vietnamese gerechten zijn heerlijk . Zeer vriendelijke bediening en de dame die ons hielp spreekt erg goed Engels en wil het ook graag spreken.
Het restaurant zit op de 10de verdieping en je hebt een mooi uitzicht over een deel van Hanoi. Wat ons betreft een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2016
24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Top! Zeker voor kids om even aan rijst en noodle te ontsnappen! Prima clubsandwich, burger, frietjes en pasta! Sapjes als steeds in Vietnam lekker. Plus gratis goed te drinken ongezoete thee

Datum van bezoek: juli 2016

In Purple Cherry Restaurant geweest? Deel je ervaringen!