Beoordeeld op 14 mei 2018 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel, op een perfecte plek. Super attent personeel dat alles voor je doet en regelt op een heel prettige, natuurlijke manier. Wij kwamen hier terug na een trip naar Halong Bay en mochten onze bagage een middag in het hotel laten staan tot we die avond de nachttrein namen. Er werd ons zelfs de gelegenheid aangeboden te douchen! Het restaurant is ook een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 16 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk fijn hotel! Mensen zijn super vriendelijk en doen werkelijk alles voor je . Van deuren open houden tot aan ontbijt pakketje als je vroeg de deur uit moet . Dit hotel is zeker een aanrader !

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 3 mei 2017 via mobiele applicatie

Bij aankomst krijg je een lekker drankje en wat fruit, daarnaast een goede uitleg over wat hanoi te bieden heeft. Ze raden ook veel dingen aan wat onder hun hotel groep valt, maar niet vervelend en ook erg goede dingen (red bean restaurant, la siesta spa). Kamers zijn goed opgezet en erg schoon (badkamer wat gedateerd en lijkt daardoor niet heel schoon). Personeel is ontzettend vriendelijk en op de hoogte van waar je bent geweest. Ontbijt is geweldig. Kortom, een aanrader

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 9 maart 2017

Heel goed kleinschallig hotel met een ideale ligging in het oude stadsdeel. Het personeel is ongeloofelijk behulpzaam, niets is te veel. Het hotel ligt kortbij het Hoan Kiem lake. Als de temperatuur meevalt is veel te voet te doen. Van vrijdag tot en met zondag is er een avondmarkt en de straat rond het meer is afgesloten voor het verkeer, heel gezellig. Veel restaurants in de buurt. Dit hotel is een aanrader. Een uitstekend restaurant in de buurt is Madam Hien, geweldig.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 13 augustus 2016 via mobiele applicatie

Hanoi Elegance heeft meerdere hotels, dit was de derde waarin we verbleven. En weer fantastisch, misschien nog beter dan voorgaande. Zeer attentvol, altijd bereid tot hulp. Zeer goede kamers. Ontbijtzaaltje is krap, maar gezellig. Goed aanbod ook. Ligging is superieur, in oude Franse wijk en 2 minuten lopen naar Hoan Kiem. Aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2016