“Diner ”

25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van onze TripAdvisor Eric van ‘het up and go’
Hier wezen eten.
Zeer vriendelijke bediening!
Heerlijke groente te bestellen als side dish makkelijk een portie met zijn tweeën.
Genaamd morning glory
Top vermicelli noodles met seafood en porc met Rice noodles

Datum van bezoek: juli 2018

2 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier ook terecht gekomen op aanraden van Sidney van Friends Travel Vietnam. Ik vond de sfeer wat minder, maar het eten is ontzettend lekker en vooral; héél veel. Mijn vriend had noodle soep en ik zelf had noodle met beef. Die tweede is echt een aanrader!! We kregen het echt niet op, zoveel. Personeel is behulpzaam en aardig.

Datum van bezoek: maart 2018
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee avonden gegeten met ons gezin. Beide keren erg lekker voor een zeer schappelijke prijs. Erg vriendelijke bediening. Ruime kaart, komen ook veel locals.

Datum van bezoek: augustus 2017
27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met twee gezinnen prima gegeten. De bestelling was chaotisch doordat ze niet zo goed Engels spreken. Koken kunnen ze wel! De gerechten waren erg smaakvol. Ik vond de papaya salade met beef erg lekker net als de kip in spicy saus. Tis niet een heel gezellig restaurant. Kortom aanraden

Datum van bezoek: juli 2017
15 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Echt Vietnamees eten. De bediening is prima, vrolijk en vriendelijk. Super goedkoop.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Com Pho Co bekeken, bekeken ook

In Com Pho Co geweest? Deel je ervaringen!