TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 15 februari 2019 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel. Het personeel is supervriendelijk en heel behulpzaam.
Service is top en het restaurant zeer aan te bevelen. Doe zo voort. Ook zeer aangename service bij het plannen van excursies. Alle personeel verdient een dikke pluim.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 15 december 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben hier in totaal zo’n 10 dagen gespendeerd, onderbroken door tripjes naar Sapa, Halong Bay en Ninh Binh. Allemaal geregeld door het hotel. Ontzettend lieve en leuke mensen, los van de dienstverlenende houding kun je ook echt met hen lachen. Ze regelen alles perfect. We voelde ons thuis. Super fijn. Heerlijk ontbijt (keuzes) en fijne kamers/bedden. Top.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 1 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij aten hier in het restaurant, met het prachtige stadsuitzicht, op onze laatste avond in Hanoi. Hadden we dit plekje maar eerder ontdekt, want ik denk oprecht dat het een van de beste etentjes van mn leven was. De dames die ons hielpen waren zo vriendelijk en behulpzaam, ik wist niet dat je zoveel service kon krijgen bij een restaurant. Ook het eten was heel goed. Wij hadden, op aanbeveling van de serveerster, bamboo beef en pork noodles, wat heel mooi geserveerd werd en perfect op smaak gebracht was! Alleen al hiervoor zou ik terug naar Hanoi komen.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 12 juni 2018

We hadden in eerste instantie een ander hotel in Hanoi maar door een scooterongeluk was dat het hotel zonder lift niet meer toegankelijk voor mij. Dus belandde we in Serene Boutique Hotel & Spa en wat een verademing was dat.
De kamer was superschoon, alsook de badkamer. Het hele hotel eigenlijk wel. De kamer zag er nieuw en netjes uit met als bonus een mandje fruit. Lekker veel tv zenders mocht je tv willen kijken en ook belangrijk, de locatie in de oude wijk is super. Je bent heel makkelijk bij bezienswaardigheden of je neemt een taxi. Je zit midden in het centrum en toch hoor je daar vanuit je kamer niets van. Maar wat het meeste opviel was was de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. Met name Jenny van de receptie was echt super attent en meedenkend, en dat meisje in het restaurant dat zo spontaan was. Ons bezoek was zo half december 2017 en nog steeds denken we terug aan ons verblijf in Hanoi.

Kamertip: Het hotel heeft een lift maar de lobby van het hotel dient betreed te worden via een trap van circa 15 treden.
Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 9 april 2018 via mobiele applicatie

Wat hebben wij genoten van dit hotel!!! Heel schoon en ontzettend lieve en behulpzame dames die er werken, dit hotel is echt een aanrader! Ze proberen je met van alles te helpen. Nemen de tijd voor iedereen.

Datum van verblijf: maart 2018