TripAdvisor
Hanoi
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Zeer zeker aan te raden”

Countryside Cooking Class & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 147 van 3.654 Restaurants in Hanoi
Keukens: Vietnamees
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardig personeel, helpt je graag! Lekker eten, wat we nu hadden was prima. De eend was beetje flauw en iets minder pittige kip als gezegd maar zeker lekker!
Aanradertje!

Datum van bezoek: augustus 2019

24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Wij vonden echt alles heerlijk. Super vriendelijke bediening en goed geprijsd.

Datum van bezoek: april 2018
26 september 2017 beoordeeld

Erg goed restaurant. Hier gegeten tijdens een food tour. Vriendelijk personeel en heerlijk eten voor weinig geld.

Datum van bezoek: mei 2017
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten voor een zeer lage prijs. De bediening was erg vriendelijk en vlot. Kortom: zeker een aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2017
27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten voor een redelijke prijs. Veel goede Vietnamese specialiteiten en vlotte bediening. Komen veel toeristen.

Datum van bezoek: augustus 2016

In Countryside Cooking Class & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!