“Heerlijk gegeten en goede service”
Beoordeling van Orchid Restaurant

Orchid Restaurant
Geclassificeerd als nr. 36 van 3.649 Restaurants in Hanoi
Keukens: Vietnamees
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan in dit restaurant voor elke prijscategorie eten. Wij hadden een pho bo en een lekker dessert. De ober, Leo, was heel vriendelijk en heeft ons nog goede tips voor onze reis gegeven.

Datum van bezoek: januari 2019

15 december 2017 beoordeeld

Je loopt, er bijna aan voorbij, En je ziet niet aan de buitenkant dat dit zo'n goed restaurant is. maar we hebben hier echt heerlijk ban xeo en spring rolls op. Ze leggen ook uit, hoe je bepaalde gerechten moet eten. Hele leuke bediening,
Toiletten zijn oud, maar zeer schoon.

Datum van bezoek: november 2017
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op de 2e etage. Lekker knus. Het eten en drinken was heerlijk en het personeel werkte met veel passie wat de sfeer natuurlijk ten goede komt. Let wel even op met speciale Hanoi gerechten.... ik had zelf niet door dat loempias zelf gemaakt moesten worden voor koude consumptie (rijstpapier; de gegrilde vis zorgde voor smaak)

Datum van bezoek: augustus 2017
9 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker!! Lokaal eten tegen normale prijzen. Vooraf de hoian springroll, hoofdmenu de kip met cashewnoten. Aanrader!!

Datum van bezoek: januari 2017
9 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. Vooraf de Hanoi springrolls. Hoofdgerecht kip cashewnoten en de pork in caramel saus.
Erg lekker, alleen de pork had wel iets malser gemogen...

Datum van bezoek: januari 2017

In Orchid Restaurant geweest? Deel je ervaringen!