Vandaag geopend: Gesloten

vanaf 36,00 US$
vanaf 26,67 US$
vanaf 71,80 US$
Beoordeeld op 8 maart 2020

Het Mausoleum is toch wel must om gezien te hebben. Indrukwekkend gebouw dat langs alle kant goed bewaakt is.

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 2 februari 2020 via mobiele applicatie

Over de historie is al genoeg gezegd en geschreven maar als je Hanoi bent dan is dit bezoek zeker de moeite waard.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 18 december 2019 via mobiele applicatie

Ik kan er niet echt bij dat iemand die zoveel goeds voor het land deed één laatste wens had en dat deze niet is ingewilligd. Hi Chi Minh wilde gecremeerd worden en zijn as uitgestrooid over 3 delen van Vietnam, bij wijze van verbinding. Hij wilde geen museum of mausoleum. Om hem daar gebalsemd en wel opgebaard zien te liggen en in een stoet langs hem heen te lopen voelt daarom wrang en oneerlijk. Verder is het er superdruk, maar gaat het wel erg snel. Onduidelijk waar uitgang is en je afgegeven spullen moet halen.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 6 december 2019 via mobiele applicatie

Zeer de moeite waard en interessant hoe hij held van Vietnam is geworden.
Wij waren er met gids wat we al geboekt hadden bij reisbureau dus alles was al geregeld. Museum is ook interessant.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 7 november 2019 via mobiele applicatie

Wij gaan eerst naar Ho Chi Minh-mausoleum. Ivm sluiting 2 mnd/jr. kunnen wij er nu niet in. Mooie tour gehad rond het mausoleum en tuinen, buiten verblijf, werkhuis, etc. Van Ho Chi Minh. Mooi aangelegd. En wat een beveiliging. Je mag er zelfs niet op de stoep lopen. Je wordt onmiddelijk terug geroepen. Ook als je een foto wilt maken van een gedenk plake/tempeltje wordt je op de vingers getikt. Maar gelukkig had ik de foto net genomen

Datum van activiteit: augustus 2019