Beoordeeld op 21 november 2017 via mobiele applicatie

Dit is een groot hotel waar alle faciliteiten voor handen zijn. Het staat aan het West meer in Hanoi. Het hotel is nog vrij nieuw en heeft mooie kamers met een fraaie badkamer met zowel een douche als een ligbad. De kamer zelf is ruim met een groot luxe bed. Er is een kluis in de kamer. Het restaurant is voorzien van een prima keuken met zowel Vietnamese gerechten als meer westerse. Het personeel is allervriendelijkst. Het geheel is schoon en maakt een goed verzorgde indruk.

Datum van verblijf: november 2017
MarcEmmanuel1, General Manager van Pan Pacific Hanoi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2017

Dear Hans B,

Thank you for taking the time to recommend Pan Pacific Hanoi following your recent visit.

It is indeed very encouraging to learn that you have thoroughly enjoyed your stay with us, and hope to have opportunity to impress you on your return.

Beoordeeld op 9 november 2017

De hotel ligt op ongeveer 30-45min vanaf het vliegveld afhankelijk van het verkeer. Checkin ging vlot, snelle liften, ruime kamers en schone badkamer. Bed was heerlijk.
Spa beneden is ook fijn. Om het hotel heen is niets te doen, althans niets dat mij veilig leek. Lopen naar het centrum is niet te doen, de stoepen staan vol met rommel en motoren, het zou een half uur lopen zijn naar het oude centrum. Taxi toch noodzakelijk. Er zit een KFC tegenover het hotel, was prima voor een snelle hap.
De lounge op het dak is wel indrukwekkend met prima service. Aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
MarcEmmanuel1, Manager van Pan Pacific Hanoi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2017

Dear Peteruga,

Thank you for choosing Pan Pacific Hanoi for your recent stay in the city and for taking the time to share with us your review. We are delighted to hear that you had a good stay with us and recommended our hotel to other travelers.

We hope to welcome you back again soon.

Pan Pacific Hanoi

Beoordeeld op 6 maart 2017

Een fijn en rustig hotel met goede voorzieningen. Diverse restaurants en bars waar je zakelijke relaties kunt ontvangen, onder het genot van een hapje of een drankje, een uitgebreide lunch of diner. De kamers zijn op een hoge kwaliteitsniveau uitgerust en van alle gemakken voorzien. Badkamers zijn een lust voor het oog. Ontbijt buffet is grandioos en zeer uitgebreid.

Kamertip: kamers aan voorzijde geven uitkijk over het Westlake, echt een aanrader.
Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Pan Pacific Hotels Group
MarcEmmanuel1, General Manager van Pan Pacific Hanoi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2017

Beste gast,

Beoordeeld op 27 mei 2016

Degelijk, stijlvol en zeer aangenaam. Dit hotel is een vaste waarde en plek van rust in een drukke stad. Kamers ruim en comfortabel. Goede wellness en fitness - groot zwembad. Rooftopbar zeker een aanrader en ook het restaurant is op niveau met 's avonds een gevarieerd buffet.

Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
SPHHanoi, General Manager van Pan Pacific Hanoi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2016

Dear herwigc,
Bonjour,

Thank you for your comment on the recent visit to Sofitel Plaza Hanoi.

We are delighted that you enjoyed our room and facilities, our breakfast and our ambience, and look forward to welcoming you back again soon.

Guy Poujoulat
Sofitel Plaza Hanoi

Beoordeeld op 13 maart 2016

Wij vonden het Sofitel Plaza een uitstekend hotel. Alles ziet er tiptop uit, met een indrukwekkend lobby en comfortabele kamers. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en van goede kwaliteit. Een deel van de kamers heeft een mooi uitzicht over West Lake. De badkamer van de Club Rooms is door een glazen wand gescheiden van de kamer zelf. Dat ziet er zeer fraai uit, maar het is niet prettig voor je kamergenoot dat de hele kamer zo verlicht wordt als je 's nachts of 's ochtends de badkamer gebruikt. De bediening in de club lounge was bijzonder vriendelijk en de borrel was er erg goed verzorgd. Het hotel ligt een eindje buiten het oude centrum, maar er zijn veel leuke restaurantjes op loopafstand. Met een taxi ben je voor weinig geld binnen 5-10 minuten in het oude centrum, dus lokatie was wat ons betreft ook prima.

Kamertip: Kamers met lake view bieden een mooi uitzicht, maar zijn ze de meerprijs wat ons betreft niet waard.
Datum van verblijf: juli 2015