“Ze denken echt met je mee. ”
Beoordeling van Essence Restaurant

Essence Restaurant
Geclassificeerd als nr. 3 van 3.640 Restaurants in Hanoi
Keukens: Diner, Vietnamees, Internationaal, Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
9 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder reservering toch prima gegeten, ze gaven keurig aan dat de tafel gereserveerd was, dus dat ik beperkt de tijd had. Erg fijn geholpen door Mint, Dalsy en Emma. Ik kom zeker terug hier.

Datum van bezoek: september 2019

23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Héél lekker gegeten, alles op de kaart zou je wel willen proberen. Het eten wordt heel mooi opgediend, smaakt voortreffelijk. We werden heel hartelijk ontvangen, personeel spreekt goed Engels. Met name James en Nga willen we bij deze hartelijk bedanken voor de gezellige avond!

Datum van bezoek: augustus 2019
30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met z’n 6-en gegeten en het was heerlijk! Bun Cha kunnen we aanraden. We werden goed geholpen door Alex en Annie, maken een praatje en spreken goed Engels.

30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier met een gezin met drie pubers. Je kunt kiezen uit heerlijke Vietnamese gerechten maar er staan ook westerse dingen op de kaart. Het personeel is supervriendelijk en heel behulpzaam. Ik vierde hier m’n verjaardag en Daisy,Russiana en Cindy hebben er echte een hele leuke avond voor ons van gemaakt.

25 juli 2019 beoordeeld

Super goed eten en drinken! Lekkere verschillende gerechten, zowel vietnameese gerechten als westerse gerechten. Het personeel was ook erg vriendelijk.
From Daisy and Alex

Datum van bezoek: juli 2019

In Essence Restaurant geweest? Deel je ervaringen!