Beoordeeld op 24 juli 2019

Door omstandigheden kwamen we veel te vroeg aan bij het Essence hotel. De kamers waren natuurlijk nog niet beschikbaar, maar we werden wel hartelijk ontvangen met een drankje en vruchtenhapje. Jonathan van de receptie nam alle tijd om ons uitleg te geven voor onze extra en onverwachte dag in Hanoi. Daardoor konden wij onze tijd ook nuttig besteden. Bij terugkomst waren de kamers al klaar en konden we ons installeren. We hadden kamers met balkon aan de voorzijde van de drukke straat, maar eenmaal binnen was het toch een oase van rust.
's Middags waren we uitgenodigd voor de thee. Cindy gaf uitgebreide uitleg over het aangeboden lekkers en vertelde dat ze de volgende dag ook bij het ontbijt dienst had. Ze vertelde dat ze dan ook voor zou zorgen dat we niets tekort zouden komen. De volgende morgen werden we hartelijk begroet met een ontbijt klaar waar we onbeperkt uit zouden kunnen kiezen. Maar er stond ook nog een geweldig ontbijtbuffet klaar! Cindy en haar collega Leah hebben samen met de rest van de staf voor een heerlijk, verrassend en uitgebreid ontbijt gezorgd. Essence was ons eerste hotel in Vietnam, maar het zal moeilijk zijn voor de andere hotels om dit geweldige hotel te evenaren!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 1 juli 2019 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel op een geweldige plek, midden in het bruisende hart van Hanoi. Het personeel staat voor je klaar om op een zeer natuurlijke manier je verblijf hier zo prettig mogelijk te maken. De kamer die wij hadden was prachtig, fantastisch. Kortom een absolute aanrader!

Bedankt Phoebe & Kate voor de goede zorgen en dat alles vlot verliep
Bedankt aan Lizzie & Nora voor de ontbijt ondersteuning
Moesten we terugkeren naar Hanoi komen we zeker tot bij jullie . X Hans & Evi

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 1 november 2018 via mobiele applicatie

Super hotel op èèn van de beste lokaties in Hanoi! Pal in het centrum gelegen. Prachtige kamers heerlijk ontbijt smiddags gratis high tea en een enorm vriendelijke en behulpzame staf! Een absolute aanrader!!!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 7 september 2018

In het rumoerige oude centrum van Hanoi is dit hotel een oase van rust. Vanuit de drukke straatjes stap je naar binnen en wordt je gelijk vriendelijk begroet door de fantastische staff welke onder leiding staat van manager Jack. Deze manager verstaat zijn vak als geen ander. Hij weet zijn team zo te motiveren dat geen detail ze ontgaat en je je een zeer gewaardeerde gast voelt. Je gehele verblijf voel je je op en top gast.

De kamers zijn luxe ingericht, stralen een fijne Vietnamese sfeer uit en hebben heerlijke bedden.

Daarnaast beschikt het hotel over een waanzinnig goed restaurant. De prijzen zijn hoger als de restaurants in de omgeving, maar de kwaliteit van het eten heeft ons zeker niet teleurgesteld.

Kortom dit hotel is echt een aanrader in Old Quarter Hanoi !!

Keep up the good work Jack !!!

Kamertip: Het uitzicht vanuit de jr suite aan de voorzijde van het hotel is zeker in de avond erg gaaf !
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 14 mei 2018 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel op een geweldige plek, midden in het bruisende hart van Hanoi. Het personeel staat voor je klaar om op een zeer natuurlijke manier je verblijf hier zo prettig mogelijk te maken. De kamer die wij hadden was prachtig, echt een oase in de drukke stad (gelukkig aan de achterkant van het gebouw, want vanaf de straat kwam heel harde muziek, weet niet of een kamer aan de straatkant even prettig was geweest)
Het ontbijt is hier ook fantastisch. Kortom een absolute aanrader!

Datum van verblijf: mei 2018