TripAdvisor

Keukens: Pizzeria, Vietnamees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier 2 avonden gaan eten. Zeer lekker eten en goede service! Een echte aanrader voor een lage prijs!

Datum van bezoek: september 2019

4 oktober 2018 beoordeeld

Leuk restaurant, met ook een bovenverdieping. We konden er nog een tafel vinden. Heerlijk gegeten. Goede bediening.

Datum van bezoek: augustus 2018
28 april 2018 beoordeeld

Hier kun je heel goedkoop lekker en gezellig eten. Het is aan de rand van the old quarter. Vriendelijke mensen. Echt een aanrader.!

Datum van bezoek: april 2018
1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten bij Aubergine is een genot, ik ben er elke dag in Hanoi wel een keer geweest, zowel voor lunch als diner.

Datum van bezoek: oktober 2017
26 september 2017 beoordeeld

Fantastisch gegeten! Erg goedkoop en heerlijk eten. Ruime keus van de kaart en erg vriendelijke bediening! De eggplant met knoflook is geweldig!

Datum van bezoek: mei 2017

In Aubergine Cafe geweest? Deel je ervaringen!