“leuk restaurant”

Keukens: Pizzeria, Vietnamees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 oktober 2018 beoordeeld

Leuk restaurant, met ook een bovenverdieping. We konden er nog een tafel vinden. Heerlijk gegeten. Goede bediening.

Datum van bezoek: augustus 2018

28 april 2018 beoordeeld

Hier kun je heel goedkoop lekker en gezellig eten. Het is aan de rand van the old quarter. Vriendelijke mensen. Echt een aanrader.!

Datum van bezoek: april 2018
1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten bij Aubergine is een genot, ik ben er elke dag in Hanoi wel een keer geweest, zowel voor lunch als diner.

Datum van bezoek: oktober 2017
26 september 2017 beoordeeld

Fantastisch gegeten! Erg goedkoop en heerlijk eten. Ruime keus van de kaart en erg vriendelijke bediening! De eggplant met knoflook is geweldig!

Datum van bezoek: mei 2017
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant bevindt zich op 2 min lopen van ons hotel, maar dat is niet enige reden waarom we hier 2x dineerden.

Het is gewoon erg lekker en zeer vriendelijek bediening. We hebben allerlei schotels geproefd en gedeeld. In het bijzonder de gegrilde aubergine is ons bijgebleven.

Niet zo goedkoop als streetfood, maar zeker niet prijzig. Prijs-kwaliteit top, alleen de gezelligheid kan beter (zoals vaak in dergelijke eettentjes in Vietnam).

Datum van bezoek: augustus 2017

In Aubergine Cafe geweest? Deel je ervaringen!