“Klein restaurant in centrum hanoi”
Beoordeling van The Hanoi Social Club

The Hanoi Social Club
Geclassificeerd als nr. 204 van 3.635 Restaurants in Hanoi
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
8 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurantje met simpele maar heerlijke internationale keuken. Ook de traditionele Vietnamese keuken is aanwezig. Komen veel toeristen. Van buiten lijkt het niet veel maar je kan beneden en boven heel informeel eten. Prijzen zijn okee

Datum van bezoek: juli 2019

9 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige backpackers sfeer met lekker eten! Je zit in een soort woonkamer setting met relaxte banken en stoelen, heerlijke om de drukte te ontvluchten van de stad. Daarnaast moet je het IPA biertje proberen, erg lekker!

Datum van bezoek: juni 2019
9 mei 2019 beoordeeld

adresje aangeraden door mijn nichtje.
heel gezellig, lekker gegeten en trendy ingericht.
prijs/kwaliteit top.
een topadresje in druk Hanoi

Datum van bezoek: april 2019
24 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en knus plekje met lekkere opties op de kaart. Wij gingen voor een egg coffee (onze eerste) en de bircher muesli. Was beiden erg goed!

Datum van bezoek: december 2018
28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden al veel gelezen over deze plek dus hadden erg veel zin om erheen te gaan. We konden het eerst niet vinden omdat het restaurant op Google maps verkeerd staat aangegeven! Op maps.me staat het wel goed. De koffie hier is heerlijk. Het eten is oké maar er zit niet zoveel smaak aan (veel zout en peper opgooien) en we hadden nogal kleine porties, minder dan we op foto’s van anderen hadden gezien. Al met al lekker, maar een beetje overpriced voor wat je krijgt!

Datum van bezoek: juli 2018

In The Hanoi Social Club geweest? Deel je ervaringen!