“Heerlijk eten in mooi restaurant ”
Beoordeling van Club Opera Novel

Club Opera Novel
Geclassificeerd als nr. 211 van 3.652 Restaurants in Hanoi
Keukens: Vietnamees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en mooi uitziend restaurant waar we goed gegeten hebben. Het is restaurant wel met name gericht op toeristen.
Vooraf hebben we loempia’s gedeeld, waren erg lekker en de portie voor 2 prima. Als hoofdgerecht soft seashell crab waren heerlijk. Nagerecht een chocolade taartje heel lekker. Wijnen zijn zoals overal relatief duur. Totale prijs voor Europese begrippen goedkoop, voor hier relatief duur

Datum van bezoek: februari 2019

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig restaurant in de buurt vd Opera. Wij hadden als voorgerecht coquilles en sweet en sour beef salade. Als hoofdgerecht duck en zeebaars . Alles goddelijk lekker. Lekkere wijnen per glas. Super vriendelijk personeel. Kost wat maar dan heb je ook wat.

Datum van bezoek: maart 2018
17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Club Opera is zeer charmant restaurant in duurder gedeelte van Hanoi. De zaak doet Frans aan. De bediening bestaat uit super attente Vietnamese dames.
Wij aten er glasnoedel met krab. Een lekker gerecht! Voor Vietnamese begrippen wel wat duurder: 820.000 Dong = 35€ voor alles samen. Twee drankjes en kop thee achteraf.
Voor wie de hectiek van veel echte Vietnamese zaken wil ontvluchten is deze rustige mooi gestyleerde zaak een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2017
25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Authentiek vietnamees eten in een fransgetint restaurant vlask bij de opera. Erg gastvrij, eten bijzonder goed, goed om op deze manier kennis te maken met de vietnamese keuken

Datum van bezoek: juli 2016
11 januari 2013 beoordeeld

We logeerden in het langsgelegen hotel L'Opera en bij toeval ontdekten we s'avonds dit geweldige restaurant. Niet twijfelen door de wat luxe uitstraling maar gewoon naar binnen gaan waar u een warm welkom staat te wachten door gastheer Laurent, een mix tussen Italië en Frankrijk. We hebben de eerste avond zo enorm genoten van de sfeer en het eten dat we een dag later maar weer zijn teruggegaan want beter kun je in Hanoi zeker niet eten. Bedankt Laurent, we zullen er nog heel vaak aan denken!

Reizigers die Club Opera Novel bekeken, bekeken ook

In Club Opera Novel geweest? Deel je ervaringen!