“Goed eten, goede service.”

The Gourmet Corner Restaurant & Sky Bar
Geclassificeerd als nr. 77 van 3.640 Restaurants in Hanoi
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het zoeken op tripadvisor, kwam ik uit bij dit restaurant. De foto’s en recensies waren veelbelovend. Het eten was uitstekend en de bediening was heel erg vriendelijk. Als afsluiting, hebben we nog een heerlijke cocktail gedronken op het mooie, gezellige dakterras.

Datum van bezoek: augustus 2019

30 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben in dit restaurant 3 van de 4 dagen gegeten, tijdens ons verblijf in Hanoi. Zeer uitgebreide menukaart en lekkere gerechten. Prijspeil wel iets duurder, maar naar Nederlandse maatstaven nog steeds goedkoop. Mooi ingericht restaurant op de 12e verdieping van een hotel. Straalt klasse uit. Bij helder weer heb je een mooi uitzicht over Hanoi. De bediening is uiterst vriendelijk en professioneel. De meesten spreken goed verstaanbaar Engels.
Op de 13e verdieping is de Skybar. En die is ook zeer aan te bevelen.

Datum van bezoek: maart 2019
27 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanuit bar op het dak een mooi uitzicht over de stad. Het eten is goed maar niet bijzonder. De smaak zoals vaak in Hanoi is erg mild. Bediening prima, redelijke wijn kaart met betaalbare prijzen. Alles bij elkaar niet erg opwindend.

Datum van bezoek: februari 2019
21 september 2018 beoordeeld

Op paar stappen van ons hotel. 4 nachten in Hanoi verbleden en hier 3x gegeten.
Super lekker, topservice, kraaknet en prachtig uitzicht !
Een echt aanrader !

Datum van bezoek: september 2018
22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heel lekker gegeten voor een redelijke prijs. Goede en vriendelijke bediening. Prijs en kwaliteit komen goed overeen.

Datum van bezoek: mei 2018

In The Gourmet Corner Restaurant & Sky Bar geweest? Deel je ervaringen!