“Heerlijk met een geweldige gastvrouw”
Beoordeling van Tung's Kitchen

Tung's Kitchen
Geclassificeerd als nr. 21 van 3.626 Restaurants in Hanoi
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed eten op de 1e verdieping op een kruispunt. Goed kijken want je loopt er makkelijk voorbij hoewel erboven een heel groot bord hangt. Eten is heel erg goed, alles supervers en uitvebre6ide kaart met veel lekkere dingen. Gastvrouw, Tung een schatje. Lief, vrolijk en gastvrij. Nodigt je uit achter de bar om te laten zien hoe je een verse eggkoffie maakt. Top.
Dikke aanrader !

10 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen op de eerste verdieping. Wij gingen vroeg eten waardoor we de enigste in het restaurant waren. Heel vriendelijk ontvangen. We zaten buiten met zicht op de straat. Ik koos voor stire fried Rice met shrimps en ananas. Mijn partner koos voor shrimps met cashew noten. De gerechten waren heel verzorgd en lekker. Ze werden geserveerd met een heerlijk slaatje. Één van de lekkerste gerechten tot nu toe dat we aten. De portie was ook ruim voldoende.

10 maart 2020 beoordeeld

we zijn hier vandaag gaan eten en dit was de beste maaltijd in mijn 15 dagen Vietnam.
de porties zijn groot, zeker na vietnamese normen.

3 januari 2020 beoordeeld

Gisteren ingecheckt bij Anatole Hotel, ging een ommetje maken en bij toeval, kwam ik deze parel tegen.........Welnu zet u schrap :-) In een woord briljant. Kort voor mijn vertrek met een goede vriend in een 2* Michelin restaurant gegeten, los van het feit dat we na (!) het diner later op de avond nog zijn gaan snacken - we hadden simpelweg nog honger en waren wel ruim 700 EUR lichter - is dit restaurant niet in woorden te vangen. Zelden zo goed, smakelijk gegeten. Je proeft de passie van de chef voor eten. Diep, diep respect voor wat deze man - en zijn bedienend personeel op tafel weet te zetten. Wellicht voor Aziatische begrippen, iets aan de prijs, maar absoluut iedere Dong waard. In plaats van en wijn paring, gekozen voor een juice paring. Weerzinwekkend goed. Twijfel niet: absoluut gaan! Wat ik erg bijzonder aan de jonge bevolking van Vietnam vind, is dat zij zo buitengewoon innovatief zijn, daar kan de Europese 'jeugd' een voorbeeld aan nemen. Zeer, zeer uitzonderlijk.

Datum van bezoek: januari 2020
Tungskitchen, Chủ sở hữu van Tung's Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2020

Thank you for sharing your experience !
We are glad to hear that you enjoyed our food.
Have a great trip!

1 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig gespot. Een echte aanrader. Leuk uitzicht op het bezige Hanoi vanaf tafeltjes op het balkon.

Datum van bezoek: november 2019
Tungskitchen, Chủ sở hữu van Tung's Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2019

Thank you for choosing our restaurant and sharing your experience. We are glad that you was enjoyed at our Restaurant.
Have a great trip!

Reizigers die Tung's Kitchen bekeken, bekeken ook

In Tung's Kitchen geweest? Deel je ervaringen!