“Superfijne plek met lekker eten”
Beoordeling van jackbo Restaurant

jackbo Restaurant
Geclassificeerd als nr. 55 van 3.635 Restaurants in Hanoi
13 augustus 2019 beoordeeld

We vonden dit restaurant middels tripadvisor. Lekker eten, mooie tent en super vriendelijk personeel, in het bijzonder heeft Thao ons goed geholpen.

Datum van bezoek: augustus 2019

3 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten, ze hebben een geweldig happy hour waar bier en bepaalde gerechten extra goedkoop zijn. Happy hour is van 14.00 tot 19.00. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2019
16 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lunch en een stadstour waren we moe en niet veel honger maar we trek.
Hier een heerlijke sandwich gegeten.
Prima wijn heerlijke sandwich gegeten en het toetje samen gedeelte
Kortom een goede aanrader

10 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardige bediening en lekker eten! Het ziet er erg gezellig uit met comfortabele stoelen. Leuk concept all day happy hour!

8 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening was zeer aardig en het eten smaakte goed. Ook de binnenkant ziet er verzorgt uit. aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019

In jackbo Restaurant geweest? Deel je ervaringen!