TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 16 september 2015 via mobiele applicatie

Tijdens onze tijd in Hanoi in dit hotel verbleven. Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam, ze wilden ons overal mee helpen en niets was te veel. Echt een aanrader! De kamers waren goed en schoon. We zouden vanuit Sapa terug gaan met de nachtbus, alleen waren we 's middags al klaar in Sapa, het hotel heeft toen geregeld dat we eerder terug konden. Dit was perfect!

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 9 september 2015 via mobiele applicatie

Een gemiddeld low budget hotel. Personeel niet uitbundig vriendelijk, ontbijt was oké, kamers waren netjes maar er was geen warm water. Voor de prijs die wij hiervoor betaalde was het een gemiddeld goed hotel met een redelijke ligging bij het oude centrum

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 2 januari 2015 via mobiele applicatie

Erg leuk hotel, goede locatie in het oude district. Kamers zijn ruim en schoon. Het personeel is extreem vriendelijk en behulpzaam. Dit hotel is een goede uitvalbasis voor (meerdaagse) trips in Noord Vietnam. Je kan je grote tas in het hotel achterlaten en er is een mogelijkheid tot douchen na een excursie (niet erg luxe maar wel handig) . Personeel achter de receptie kan helpen met boeken van trips, maar laten je ook vrij om je eigen gang te gaan.

Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 6 maart 2014 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft ruime kamers, sommige zelfs met bad. Het nadeel is wel dat het warme water snel op is, dus je kunt het bad niet in een keer vol laten lopen. Als je veel hulp bij je reisplanning fijn vindt, ga naar dit hotel! Wij houden van dingen zelf regelen en dan is het personeel een beetje te bemoeizuchtig.

Datum van verblijf: maart 2014
Beoordeeld op 2 juli 2012

Ik heb met 2 vriendinnen in dit hotel geslapen tijdens onze backpack reis door 4 landen. We werden helemaal in de watten gelegd en de mannetjes van het hotel waren super lief! Overal wilden ze ons mee helpen en hoelaat we ook wilden ontbijten alles deden ze voor ons. De kamers zijn ruim en schoon, er is een tv met allemaal filmkanalen en een warme douche! En dat voor nog geen 5 euro pp!

Datum van verblijf: mei 2012