Beoordeeld op 30 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel voelt als thuis komen. We kregen een warm welkom, tassen werden naar de kamer gebracht, welkomsdrankje met iets lekkers erbij. Het hele hotel is prachtig gestyled. Kamers zijn super schoon. Personeel attent. Skybar is echt mooi met 2 jacuzzi's. Het ontbijt is uitgebreid. We hebben in de avond in het restaurant gegeten i.v.m het slechte weer, heerlijk. Ze hebben gezongen op mijn verjaardag en kwamen met een lekkere zelfgemaakte taart We hebben de laatste dag onze spullen in het hotel laten staan en konden toen we terug kwamen nog douchen om fris naar het vliegveld te gaan. Het hotel kan alles voor je regelen. Zo regelde ze de taxi naar het vliegveld voor weinig geld. Fijn dat alles goed geregeld is.

Beoordeeld op 30 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit 5 mnd oud hotel is precies tussen old and French quarter, dus ideaal. Alles is perfect na wat uitstapjes kregen we zelfs kamer 602 de bijna meest luxe kamer voor dezelfde prijs. Vaste terugkerende gasten worden extra beloond zeker als Sunny de begeleidster is. Je kunt hun alles laten regelen van reservering tot eerlijke Taxi. Dit is in prijs en kwaliteit mooi in evenwicht, zelfs de prijzen voor massage.

Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het hotel hebben we mogen ervaren als prima. Het personeel doet er alles aan om het de mensen naar hun zin te maken. Soms is de onderlinge communicatie niet altijd evengoed maar worden zaken toch opgelost. Zaken die we graag geregeld wilde zien werden geregeld. De ligging is centraal en door het prachtige taxisysteem alles goed te bereiken. Ze maken een goede start en kan uitgroeien tot iets moois.

Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooi, volledig nieuw hotel. Mooie en ruime kamers, Vriendelijke bediening. Op het bovenste verdiep hele leuke rooftopbar met mooi zicht op de skyline van hanoi. Mooie buurt met leuke adresjes. Zeker een aanrader als je een verblijf in hanoi zoekt.

Datum van verblijf: juli 2019
gisteren beoordeeld