“Lekkere spring rolls”
Beoordeling van Viet Spring Rolls

Viet Spring Rolls
Geclassificeerd als nr. 37 van 3.635 Restaurants in Hanoi
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De spring rolls zijn zeker de moeite waard, erg lekker. Vriendelijk personeel, lieve meisjes die het leuk vinden om een praatje te maken en dingen uit te leggen. Thank you Loan & Julia!

Datum van bezoek: september 2019

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klein restaurant waar vooral spring rolls op het menu staan. Lekker gegeten, springrolls met fried rice, met vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juli 2019
26 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel attent ontvangst door Lia en Phuong. Na uitleg hoe we de springrolls traditioneel moeten eten kregen we ook een beetje rijstwijn erbij. Het eten was subliem!

Datum van bezoek: mei 2019
10 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zochten iets om snel eten te krijgen. Dit proper restaurant had een snelle en lekkere hap klaar. Na het eten kwam Rose ons presenteren met een gratis drankje en heel wat tips over Hanoi. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2019
7 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De medewerkers zijn heel vriendelijk en ze maken graag een praatje. Het eten is heerlijk! Ze zijn net geopend en het restaurant ziet er nieuw en mooi uit.

Datum van bezoek: maart 2019

In Viet Spring Rolls geweest? Deel je ervaringen!