TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 5 augustus 2019

Het hotel is dichtbij het centrum. Je kan veel doen dichtbij de locatie. Het personeel is erg vriendelijk en helpen je ook met de reis. Het ontbijt is elke dag verschillend, dat zorgt ervoor dat je niet elke dag hetzelfde hoeft te eten. In de kamers kun je erg lekker slapen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 25 juli 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt in het oude centrum van Hanoi, vlak bij het Hoan Kiem meer. Verstopt in een straatje waar geen auto's rijden of mogen komen, is het dan ook even zoeken voordat als je geen luchthaven shuttle hebt.

Die shuttle hadden we wel, dus we konden zorgeloos van het vliegveld naar het hotel. De shuttle is aan te raden, voor een prima prijs word je voor de deur afgezet en geholpen met koffers en inchecken.

Kamers zijn voldoende groot en nu wij er zijn, wordt het gehele trappenhuis opnieuw in de verf gezet. Dat maakt het weer fris. Bediening is vriendelijk, wel wil men graag dat je meedoet aan de tours die ook door het hotel aangeboden worden. Check zelf even of de tour die je ziet, ook hetgeen is wat je wilt en zoek eventueel om de hoek van de straat bij de tegenoverliggende kerk gewoon verder.

Ligt in het oude centrum, dus voldoende eet- en drinkgelegenheden in de.buurt. Je hoeft je niet te vervelen...

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 16 juni 2019

Het was een erg fijn verblijf, het persoon was erg aardig en de aankomst was fijn. De kamers waren erg goed. Het ontbijt was naar behoren, het was ook erg fijn dat we aan het eind nog even konden douchen.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 15 juni 2019

Goede service van het hotelpersoneel die zeer vriendelijk zijn. Je kan in het hotel zeer makkelijk tours naar ha long bay en Sapa regelen. Alles is er proper en verzorgt.thanks MS Quyen tool Care us during we stay here

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 11 mei 2019 via mobiele applicatie

Hotel ligt zeer dicht bij de stad, prima locatie, wel even zoeken om het te vinden maar de mensen zijn bereid om je op weg te helpen.
Kamer is verzorgd, ontbijt uitgebreid. Personeel zeer vriendelijk en staan direct voor je klaar.
Hotel is een echte aanrader.

Datum van verblijf: mei 2019