Beoordeeld op 12 maart 2020

Alles wat we verwachten. Prima ligging, vriendelijk personeel, geweldig ontbijt en klein aangenaam zwembad. Mensen aan receptie doen alles om je wensen te vervullen.
Niet twijfelen, reserveren maar. Bedankt voor ons verblijf zo aangenaam te maken.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 19 november 2019 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel. Nog niet zo lang open. Alles piekfijn in orde. Heel nette kamer met alles erop en eraan. Al het personeel was erg behulpzaam bij boeken van bus, taxi etc. Kan er niets negatief over zeggen.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 6 september 2019

We verbleven 3 nachten in dit hotel. De suite was groot, zeer proper, van alles voorzien. Het personeel is uitermate vriendelijk. Ze hielpen ons met het boeken van de boottocht naar halong bay (van dezelfde hotelgroep en ook een fantastische ervaring) en vliegtickets naar Hue. Toen we terug kwamen van onze trip konden we ons opfrissen en een douche nemen in een kamer vooraleer we vlogen naar Hue. Wat een service! Het ontbijt is zeer goed, alsook de ligging (net aan de rand van het oude franse centrum: toch de sfeer maar niet de extreme drukte). Hier komen we zeker terug!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 4 augustus 2019 via mobiele applicatie

Nieuw hotel ( half jaar open )vlakbij “ the old quarter “ en de beroemde spoorlijn. Zeer vriendelijke ontvangst, het personeel is werkelijk fenomenaal en het ontbijt is ook heerlijk.
Over 2 dagen keren we hier weer een nacht terug na onze tracking in Sapa, we verheugen ons er nu al weer op!
Wederom een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 28 juli 2019

De kamers zijn prachtig gedecoreerd,de servive is absoluut geweldig, heerlijk gegeten 's avonds in het restaurant dankzij de perfecte service van Alice. Echte aanrader we komen zeker terug! Groetjes vanuit België

Datum van verblijf: juli 2019