“Mooie inrichting”
Beoordeling van Era Restaurant

Era Restaurant
Geclassificeerd als nr. 5 van 3.632 Restaurants in Hanoi
15 maart 2020 beoordeeld

Zoals telkens weer , zoeken we toch een zaak op waar we qua zeker zijn dat de hygiene er voortreffelijk is . Deze zaak oogde mooi van op straat en spoorde ons aan op een bezoek.DE ribbetjes waren heerlijk van smaak , goed gelakt en met een zoetzure smaak , zoals we ze graag hebben. De ribben waren echter grote structuren die misschien wel iets afdoet aan de appreciatie.Onze medereizigers waren enthousiast over de kip in honey met sesamzaadjes.Een voorgerechtje en een dessertje gratis maakte het etentje compleet af.Terecht zijn 5 bolletjes waard.

Datum van bezoek: maart 2020

25 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In het hectische Hanoi lijkt Era een oase van rust. Een klein restaurant met een beperkt aantal tafels, mooi ingericht. De kaart bevat zowel Vietnamese als Europese gerechten. Allemaal plaatjes en van hoge kwaliteit. We zijn gestart met 2 signature cocktails an het huis, die beide uitstekend waren. Vervolgens heerlijk verse tonijnsalade en aansluitend de traditionele Hanoi signature hoofdgerechten. Alles heerlijk op smaak. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam en gaf een goede uitleg hoe we de traditionele gerechten ook op traditionele wijze konden eten. Een prachtige avond!

Datum van bezoek: februari 2020
18 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier via TripAdvisor terecht gekomen. Was absoluut prima. We namen vier gangen menu voor 350K omgerekend 14 euro. Gestart met lekkere noodle soup met beef, daarna drie soorten spring rolls. Erg lekker er vulden al goed. Als hoofdgerecht had ik varkensvlees en mijn partner vis. Helaas vond ik de saus bij het vlees iets overheersen en kwam het op mij als te vet over. (Kan ook aan mij liggen). Het toetje was erg lekker. Spring roll met banaan in kokosmelk. Prima met fles rose er bij en wat vooral opviel was de perfecte bediening. Zeker aan te bevelen.

Datum van bezoek: februari 2020
31 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten van het diner op oudejaarsavond in het restaurant van ons hotel. De service, de presentatie van het eten en de wijnen zijn erg goed. Het eten was lekker maar mocht iets warmer geserveerd worden. Bedankt voor het verzorgen van een fantastische laatste dag van het jaar en we wensen jullie een gelukkig nieuwjaar!

Datum van bezoek: december 2019
30 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed. Verfijnde smaken, gerechten mooi opgemaakt. Veel gerechten, maar niet zwaar getafeld. Goede uitleg en adviezen gekregen van Van.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Era Restaurant bekeken, bekeken ook

In Era Restaurant geweest? Deel je ervaringen!