Beoordeeld op 29 juli 2019 via mobiele applicatie

Als je je als prinses (of prins) wilt wanen in Hanoi, ga dan vooral naar JM Marvel Hotel!
Iedereen die er doet die zijn best om het jou als gast naar de zin te maken. En ik had het gevoel dat ze dat oprecht wilden.
Heerlijk ontbijt, waar alles mogelijk was en een super fijne spa.
Wij vertrokken om 5.30 uur en ze stonden er op dat ze een ontbijt voor ons zouden maken terwijl het restaurant nog dicht was. Dus niet alleen een warm welkom maar ook bij vertrek waren ze zo gastvrij.
Wij denken met veel plezier terug aan onze 4 nachten in dit hotel!

Datum van verblijf: juli 2019
JMMARVELHOTEL, General Manager van JM Marvel Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2019

Dear HvHvB,

Warmest greetings from JM Marvel Hotel & Spa to you! Thank you for choosing us to stay for your recent visit to Hanoi among over seven hundreds of hotel's options in the area and I'm glad that we could meet your expectation.

We could not be happier to learn that you had a perfect stay with us and it seems that you really impressed with our staff and high level of customers service as well as the warm welcome of all staff here did make you feel like a prince or princess. A positive feedback such as yours is always inspired our team so much to continue to strive for top-notch service. On behalf of the JM Marvel team, I would like to send a millions thanks for your strong support.

We hope that your memorable time here will entice you to return to us in the future then we will be able to bring you an even better experience!

Sincerely Yours,

Martin Tran (Mr.)

General Manager

Beoordeeld op 25 juni 2019 via mobiele applicatie

We werden heel hartelijk welkom geheten in dit prachtige hotel midden in old quarter. Locatie is op loopafstand van het gezellige centrum, personeel is heel attent en het ontbijt is fantastisch! Alles tot in de puntjes geregeld!

Datum van verblijf: juni 2019
JMMARVELHOTEL, General Manager van JM Marvel Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2019

Dear Sandra B,

Greetings from JM Marvel Hotel & Spa!

Thank you so much for taking your time and post an excellent review here on Tripadvisor for us. It's our great pleasure to have you as our guests and to be a part of your travel in Vietnam.

It's wonderful to know that you had an enjoyable stay at our hotel and thank you so much for your kind compliments to our convenient location, attentive staff and fantastic breakfast. We know that the breakfast is the most important meal in your day then our breakfast team is always try to make breakfast dishes not only fresh but delicious. A positive feedback such as yours is always inspired our team so much to continue to strive for top-notch service. On behalf of the JM Marvel team, I would like to send a millions thanks for your strong support.

Sincerely Yours,

Martin Tran (Mr.)

General Manager

Beoordeeld op 24 april 2019 via mobiele applicatie

Stijlvol, mooi en keurig hotel op een fijne plek in Hanoi. Dichtbij al het moois in Old Quarter, maar dan zonder dat je in de allergrootste drukte zit.
Het personeel is bijzonder service-gericht en staat klaar om je overal mee te helpen. We voelden ons meteen op onze plek in Hanoi. Vanaf het balkon op onze kamer hadden we een mooi uitzicht.

Als je een stijlvol hotel wilt met perfecte service en locatie, dan is JM Marvel een aanrader!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 3 januari 2019 via mobiele applicatie

Hier oudejaarsavond komen eten met vrouwtje, eten heel verzorgd en superlekker. De bedienin perfect en met de glimlach een topadresje als het wat meer mag kosten dan op de meeste plaatsen ik hanoi. TOP

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 9 november 2018 via mobiele applicatie

Super mooi en schoon hotel! Erg vriendelijk personeel. Ze doen alles voor je en proberen het je zoveel mogelijk naar je zin te maken. Het hotel is nog niet zo lang open en dat merk je alles is nog heerlijk schoon en nieuw. De lokatie is ideaal dicht bij het meer. Ontbijt was super. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: november 2018