“Hip tentje!”
Beoordeling van Chusa Vietnamese Cuisine

Chusa Vietnamese Cuisine
Geclassificeerd als nr. 152 van 3.652 Restaurants in Hanoi
24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo lekker gegeten bij Chusa dat we er twee avonden op rij zijn gaan eten. Vooral de garnalen vonden we lekker. Gezellig en goede bediening. Naast de kathedraal .

Datum van bezoek: februari 2019
ChusaA5, Public Relations Manager van Chusa Vietnamese Cuisine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2019

It was a pleasure having you and serving you in our restaurant.
Thank you and we look to have you back at Chusa soon.

4 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Chusa gegeten. Heerlijk. Uitgebreide kaart en de gerechten zijn met zorg bereidt en geserveerd.
Personeel doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.

Datum van bezoek: januari 2019
ChusaA5, Public Relations Manager van Chusa Vietnamese Cuisine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2019

We are very happy that you have had a great time dining at Chusa. It was a pleasure for us and we hope that we'll see you again soon!

23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi, modern restaurant, lekker Vietnamees eten en vriendelijk personeel. Lokatie is erg leuk naast St Jozef kathedraal. Vooral tafels op balkon zijn gezellig met uitzicht op kathedraal

Datum van bezoek: juli 2018
23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze eerste avond kwamen we terecht bij de Kathedraal in Hanoi! De tentjes hierom zien er fantastisch uit en zo ook Chusa. We besloten om hier wat te gaan eten en dat was het beste idee. Het eten was echt fantastisch en zo ook de service. De ananas rijst werd geserveerd in een ananas. Verder was het ook goed betaalbaar. Zeker voor herhaling vatbaar.
En vergeet ook niet de mini shop achter te bekijken.

Datum van bezoek: mei 2018
22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Liepen toevallig dit hippe tentje binnen. Erg mooie uitstraling en betaalbare gerechten. Kies een plekje op het balkon en je hebt uitzicht op de st Joseph church. We bestelden de volgende gerechten, kip met citroengras: erg mals. Crispy silk tofu: erg crispy en zijde zacht. Daarnaast vers gestoomde groente, erg lekker!

Aanrader
Merel

Datum van bezoek: mei 2018

In Chusa Vietnamese Cuisine geweest? Deel je ervaringen!