Beoordeeld op 10 september 2019 via mobiele applicatie

Een heel mooi en proper hotel. Personeel was zeer vriendelijk. Een heel erg lekker ontbijt. Geen super groot buffet, maar wel meer dan voldoende variatie.
Heel aangename kamer en proper.
We hadden schrik dat we veel lawaai zouden horen van het drukke Hanoi, maar we konden eigenlijk niets horen van buiten! Wat heel fijn was!
Klein minpuntje voor moeilijke slapers: de gordijnen zijn niet heel dik waardoor er 's morgens vroeg al heel wat licht was.
Anders zeker een aanrader!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 25 augustus 2019

Hotel is midden in het stadscentrum, super centraal dus. Erg schoon, en best ruime kamers. Ontbijt is erg lekker en uitgebreid en personeel heel aardig en behulpzaam. Airco werkt top erg stil. Verder heerlijk zwembad met een paar bedjes op het dak.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 3 nachten geslapen. Goede ligging tov het meer en de vele restaurantjes. Super vriendelijk personeel. Ontbijt was prima. Klein zwembad op het dak was ook heerlijk. Wij hadden een kamer met een terras wat heerlijk was om in de avond even buiten te zitten met een drankje.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 1 juli 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is goed. Het ontbijt is degelijk, niet speciaal maar wel prima.
Meteen als je binnenkomt worden je tassen gedragen en krijg je een drankje en een koud handdoekje aangeboden. De manager Tom helpt je met wat je nodig hebt en heeft voor ons de trips geregeld naar SaPa en Ha long Bay. Hierbij zowel de transport als de hotels. Hij wist hier zelfs kosteloos een upgrade voor het hotel te regelen en gratis transport naar de airport.
De locatie is erg goed en ligt in the old quarter of Hanoi. In deze buurt zijn allerlei leuke restauranjes en bezienswaardigheden op loopafstand.
Kortom, een aanrader om in te verblijven in Hanoi

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 22 november 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel, goede ligging, vriendelijk personeel. Ze pakken meteen je koffer uit de taxi, wat mij betreft te opdringer.
Rustig gelegen en schone kamer.
Ontbijt was wel oké, vooral Engels ontbijt wat mij persoonlijk niet zo trekt. Maar genoeg andere keuze.
Lift aanwezig.

Datum van verblijf: november 2018