TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 25 augustus 2019

Hotel is midden in het stadscentrum, super centraal dus. Erg schoon, en best ruime kamers. Ontbijt is erg lekker en uitgebreid en personeel heel aardig en behulpzaam. Airco werkt top erg stil. Verder heerlijk zwembad met een paar bedjes op het dak.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 3 nachten geslapen. Goede ligging tov het meer en de vele restaurantjes. Super vriendelijk personeel. Ontbijt was prima. Klein zwembad op het dak was ook heerlijk. Wij hadden een kamer met een terras wat heerlijk was om in de avond even buiten te zitten met een drankje.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 1 juli 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is goed. Het ontbijt is degelijk, niet speciaal maar wel prima.
Meteen als je binnenkomt worden je tassen gedragen en krijg je een drankje en een koud handdoekje aangeboden. De manager Tom helpt je met wat je nodig hebt en heeft voor ons de trips geregeld naar SaPa en Ha long Bay. Hierbij zowel de transport als de hotels. Hij wist hier zelfs kosteloos een upgrade voor het hotel te regelen en gratis transport naar de airport.
De locatie is erg goed en ligt in the old quarter of Hanoi. In deze buurt zijn allerlei leuke restauranjes en bezienswaardigheden op loopafstand.
Kortom, een aanrader om in te verblijven in Hanoi

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 22 november 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel, goede ligging, vriendelijk personeel. Ze pakken meteen je koffer uit de taxi, wat mij betreft te opdringer.
Rustig gelegen en schone kamer.
Ontbijt was wel oké, vooral Engels ontbijt wat mij persoonlijk niet zo trekt. Maar genoeg andere keuze.
Lift aanwezig.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 22 september 2018

We zijn hier 4 nachten geweest voor in totaal 160 dollar incl.ontbijt. Beneden achter de receptie is 'n kleine ontbijtzaal met heel vriendelijk personeel. Het ontbijt is goed evenals de kamer met alle benodigdheden en de wifi deed het prima. Er was een klein zwembad (met gratis badlakens) op het dak maar wel wat achterstallig onderhoud. En de bar was gesloten want die waren ze aan het verbouwen. Op loopafstand van het hotel is er veel te zien en doen bijvb. old quarter, er zijn veel winkeltjes en restaurantjes in de buurt.

Note: via de receptie hebben we een 2 daagse Ha Long boottocht (garden bay cruise) geboekt voor 300 us dollar (kamer met balkon aan boord). Er was ons verteld dat we konden zwemmen maar dit was niet zo!!! Diverse andere zaken van wat ons verteld was en te lezen was in de brochure bij de receptie klopten ook niet, zoals geen safe, geen badjas en slippers, geen douche gel, geen sunset cocktail en geen fruit snij demonstratie. Het eten aan boord en de omgeving waren overigens wel goed, maar prijs kwaliteit over het geheel genomen was dit toch wat minder.

Datum van verblijf: juni 2018