TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Het is een heel mooi hotel met vriendelijke mensen. We zijn heel blij om hier te hebben mogen verblijven en hopen snel terug te komen! Als je naar Vietnam gaat, is dit zeker weten één van de betere hotels om te verblijven! Ook super lekker eten en midden in de stad, dus je hoeft je niet te vervelen! Maar het leukste is toch de altijd glimlachende en lieve mensen die hier werken.

Datum van verblijf: juli 2019
HanoiBabylonGarden, General Manager van Hanoi Babylon Garden Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2019

Dear Mr. Paul,

Many thanks for your kind words and for taking the time to write a review related to your experience at Babylon Garden hotel & Spa. We really appreciate them, and as you can imagine, it is always important for us to have feedback from our guests.

We are thrilled to read that you appreciated our attention to detail and efforts to make you feel at home during your stay.
Remaining at your disposal for any other request and looking forward to pampering you again very soon!

Sincerely,
Chris Do

Beoordeeld op 9 december 2018 via mobiele applicatie

De gastvrijheid en service waren geweldig. Op het vliegveld aangekomen stuurde ik een appje of er nog een transfer geregeld kon worden. Geen probleem, 10 min later stond ie klaar. Gedurende het verblijf waren de medewerkers erg gastvrij en vriendelijk. De kamer was schoon en ruim. Na onze trip naar Sapa zijn we teruggekeerd voor een overnachting. Een appje en het was geregeld. Bij het laatste ontbijt kregen we uitgebreid advies hoe we ons verblijf in Nimh Binh konden invullen buiten de toeristische bekende plekken. Al het met al prima service! Ook de Spa en massage waren dik in orde.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 14 november 2018 via mobiele applicatie

Héél vriendelijke ontvangst, heel attentvol personeel. Nette en stijlvolle kamers. Verzorgd en uitgebreid ontbijtbuffet. Goed gelegen nabij oude stadscentrum. Aanrader. Zeer goede prijs kwaliteit. Hier kom ik terug bij mijn volgende bezoek.

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 november 2018 via mobiele applicatie

Helemaal tevreden met dit hotel. Het is onze vaste uitvalsbasis geworden in Vietnam tijdens onze reis.
Het personeel is bijzonder vriendelijk en de kamers zijn super schoon en comfortabel.

De ligging van het hotel is ook nog eens heel goed.

Echt een aanrader!

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 29 augustus 2018 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst en zeer behulpzaam personeel! Propere kamers met heerlijke matrassen. Lekker ontbijt met veel keuze. Zeer goede ligging vlakbij het Hoan Kiem meer. Ik zou dit hotel zeker aanraden aan andere mensen die Hanoi bezoeken!

Datum van verblijf: augustus 2018
VBAHospitalityGroup, Customer Service van Hanoi Babylon Garden Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2018

Dear Mr Nathan,

Firstly, thank you so much for taking the time to rate us an excellent review on Tripadvisor.
We are very grateful when you share your experience here.
Furthermore,We do hope you will have a nice trip in Hue.
Thank you once again and looking forward to seeing you soon.

Your sincerely,
Tracy (Ms)