TripAdvisor

Beoordeling van Hong Hoai's Restaurant

Hong Hoai's Restaurant
Geclassificeerd als nr. 19 van 3.659 Restaurants in Hanoi
12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor onze reis door Vietnam zochten wij via TripAdvisor een leuk Vietnamees restaurantje in Hanoi. De beoordeling van Hong Hoai’s restaurant was goed en daar was niets aan gelogen. Een prettige en vriendelijke ontvangst en heerlijk gegeten. Aan tafel werd uitgelegd hoe je je gerecht het beste kon eten, erg leuk!

Al met al dus zeker een aanrader als je in Hanoi bent!

9 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn netjes door gastheer HA geholpen. En het eten was heerlijk net zoals de bananen smootie!
Dit restaurant is zeker aan te raden!

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze laatste maaltijd in Vietnam wilden wij natuurlijk iets Vietnamees! Via TripAdvisor vonden we dit restaurant. We werden vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten: vegetable spring rolls, beef met morning glory en fried fish dish. Bij het laatste gerecht kwam een leuke demonstratie van Trang onze serveerster. Ik kon er zelf spring rolls van maken en oh oh wat lekker. Ze is zeer behulpzaam, vriendelijk en kan goed Engels. Tijdens de demonstratie van mijn gerecht droeg ze handschoenen en vroeg netjes bij elk ingrediënt of ik het lustte.
Aanrader om heen te gaan!

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoge verwachtingen van de Vietnamese keuken maar dit restaurant maakt het zeker waar. Vriendelijk personeel. Met name Kitty die ons uitleg gaf hoe we het gerecht moesten eten. Aan het einde gaf ze ons nog leuke tips mee voor ons verdere verblijf in Hanoi!

30 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker vers Vietnamees eten met veel groente.

Kitty gaf (met handschoenen) een hygienische demonstratie hoe je met rijstpapier of sla een springrol maakt.

Het was een gastvrij onthaal

Datum van bezoek: augustus 2019

In Hong Hoai's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!