Vandaag geopend: 09:00 - 23:00

Groningen, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 680 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Hanoi
vanaf 31,00 US$
vanaf 82,00 US$
vanaf 50,00 US$
vanaf 79,00 US$
Beoordeeld op 22 maart 2019 via mobiele applicatie

Heerlijke massage op centrale plek in Hanoi. Behandeingen worden uitgevoerd door slechtzienden. Geweldige massages tegen een goede prijs (+/- 300k dong p.u). Vriendelijk personeel. Begin en einde van de massage ontvang je een lekker kopje thee!

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 6 maart 2019 via mobiele applicatie

De mensen hier zijn erg vriendelijk en de massage was heerlijk. Ik kwam hier met twee vrienden en we waren direct aan de beurt. Top!

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 3 november 2018 via mobiele applicatie

Je word hier goed ontvangen met een kopje thee. Ze geven je een vragenlijst waar je je wensen en voorkeuren kan op aanduiden en houden hier ook echt rekening mee. Ik heb de swedish massage genomen en ging helemaal ontspannen buiten.

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 15 oktober 2018 via mobiele applicatie

Super massage gehad. Erg vriendelijk en totaal niet opdringerig over de verschillende massages. Je kan rustig je tijd nemen om een massage te kiezen. De Zweedse massage is een aanrader:).

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend hebben we gekozen voor de Swedish massage. We hebben enorm genoten en even ontvlucht van de drukte van Hanoi. Daarnaast was het personeel erg vriendelijk en de prijzen goed :) een echte aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2018