“Heerlijk eten voor weinig geld”
Beoordeling van Apron Up Restaurant

Apron Up Restaurant
Geclassificeerd als nr. 97 van 3.640 Restaurants in Hanoi
2 januari 2019 beoordeeld

Het Apron Up restaurant biedt gerechten uit de traditionele Vietnamese keuken. Wij kwamen hier terecht door een tip van ons hostel. Prima eten voor weinig geld en een fijne bediening! We hebben hier 2x gegeten en bevelen het restaurant graag aan.

Datum van bezoek: december 2018

16 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten. Ze geven ook uitleg hoe je best dingen opeet (combinaties enzo). We vonden dit het lekkerste eten van Vietnam.

Datum van bezoek: november 2018
14 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onwijs lekker gegeten bij dit tentje voor een mooie prijs. Ik vind zelfs dat deze tent tot het 'budget' segment zou moeten horen. Er werken lieve meiden die je maar al te graag bedienen en advies geven over de gerechten. De hoofdgerechten (kip lemon chili en beef 5 spizes) oogde simpel, maar de smaken waren echt heel goed! Boven verwachting zaten mijn vriend en ik te smullen, de beef was zo mals! We zijn zelfs nog een keer terug gegaan (doen we eigenlijk nooit op vakantie). Aanrader om hier te eten.

Datum van bezoek: september 2018
11 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval in Apron terecht gekomen en het was heerlijk! Beste Vietnamese eten wat we tot nu tegen zijn gekomen.

Datum van bezoek: september 2018
13 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier via tripadvisor bij uitgekomen. Kleine kaart wat het gemakkelijk maakt. Erg lekker gegeten en de dames doen erg hun best het naar je zin te maken. 5 sterren ook gezien de prijs van 9 euro voor 2 personen inclusief drank

Datum van bezoek: juni 2018

In Apron Up Restaurant geweest? Deel je ervaringen!