TripAdvisor

Hanoi Food Culture
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 73 van 3.658 Restaurants in Hanoi
17 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond met onze groep hier uit eten geweest.
Het eten was heerlijk en er
heerst een gemoedelijke sfeer.
Ook de prijzen zijn goed om te doen.

Datum van bezoek: juli 2019

9 februari 2019 beoordeeld

Op aanraden van onze gids hier wezen eten. Met het eten was niks mis. We waren met 20 personen, en er was gereserveerd. Als je dit weet speel er dan op in. En dan mag het niet gebeuren dat de ene helft het eten al op heeft terwijl de rest nog iets moet krijgen. Dit was een beetje jammer, want het eten was verder prima en het personeel even vriendelijk.

Datum van bezoek: januari 2019
19 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is nu echt een verborgen schat.

Een straatje waarvan je denkt, dit belooft niet veel goed. Maar eenmaal bij het restaurant zit het meteen goed en zodra je op de 1e verdieping zit daar zie je de prachtige tuin!
Toen moest het eten nog komen. Heerlijk vers, geen botjes of onnodige vetjes. Mooi opgemaakt met heerlijke sausjes.

Ook hier is de bediening erg vriendelijk. Ze doen hun best om goed Engels te praten.

Datum van bezoek: november 2018
3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant, waar je ook prima vegetarisch kan eten. De kaart is flink uitgebreider dan online gemeld. Leuke en vlotte bediening.

Datum van bezoek: november 2018
19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn restaurant in de oude wijk. Ligt in een zijstraatje van een drukke straat. Het eten was werkelijk uistekend. Zeer vriendelijk en personeel. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2018

In Hanoi Food Culture geweest? Deel je ervaringen!