TripAdvisor

Meer info
vanaf 654,00 US$
Meer info
Beoordeeld op 13 juli 2019 via mobiele applicatie

Heerlijke massage. Prachtige omgeving, warm welkom en heerlijke thee en snacks bij binnenkomst. De massage was uitstekend, een privekamer met daarin een douche en locker. Massage begint in je badjas met een voetenbad en daarna begint de rest van de massage. Intens genoten, wat was dit een ervaring.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 11 mei 2019 via mobiele applicatie

Professionele massage therapeuten met een mooi spa. Thee en wat lekkers voor en na! Lekker ontspannen! Zeker een aanrader!

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 10 mei 2019 via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik hebben gekozen voor een zalige La Belle signature massage. Dit is een echte aanrader! De staf hier is ongelofelijk vriendelijk en doet er alles aan om je op je gemak te laten voelen. We zouden deze plek aan iedereen aanraden!

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 24 april 2019

Iedereen is heel vriendelijk en service gericht. We begonnen in een relaxte sfeer met een kopje thee. De massage was heel goed. We hadden van te voren aan kunnen geven welke massage we wilden en of het een zachte, medium of stevige massage moest zijn. Tijdens de massage werd ons ook nog gevraagd of het zo goed was of wat harder of zachter moest. Omdat het mijn verjaardag was, had mijn zoon geregeld dat er na de massage een taartje bij de thee was. Dit werd door 3 personeelsleden zingend naar binnengebracht. Een hele leuke verrassing. Als we weer in Hanoi zijn, gaan we zeker weer. Een echte aannrader!

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 27 maart 2019 via mobiele applicatie

Erg goede massage, relaxte sfeer. Ze gaven mij 20% korting, omdat ik bij één puntje “slechts” goed had ingevuld ipv uitstekend. Zeer aan te raden deze plek.

Datum van activiteit: maart 2019