TripAdvisor

Meer info
vanaf 654,00 US$
Meer info
Beoordeeld op 10 mei 2019 via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik hebben gekozen voor een zalige La Belle signature massage. Dit is een echte aanrader! De staf hier is ongelofelijk vriendelijk en doet er alles aan om je op je gemak te laten voelen. We zouden deze plek aan iedereen aanraden!

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 24 april 2019

Iedereen is heel vriendelijk en service gericht. We begonnen in een relaxte sfeer met een kopje thee. De massage was heel goed. We hadden van te voren aan kunnen geven welke massage we wilden en of het een zachte, medium of stevige massage moest zijn. Tijdens de massage werd ons ook nog gevraagd of het zo goed was of wat harder of zachter moest. Omdat het mijn verjaardag was, had mijn zoon geregeld dat er na de massage een taartje bij de thee was. Dit werd door 3 personeelsleden zingend naar binnengebracht. Een hele leuke verrassing. Als we weer in Hanoi zijn, gaan we zeker weer. Een echte aannrader!

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 27 maart 2019 via mobiele applicatie

Erg goede massage, relaxte sfeer. Ze gaven mij 20% korting, omdat ik bij één puntje “slechts” goed had ingevuld ipv uitstekend. Zeer aan te raden deze plek.

Beoordeeld op 9 maart 2019 via mobiele applicatie

Ongelofelijk goede plaats om een massage te nemen. Geld meer dan waard! Ze zijn nieuw en erg servicegericht. De mensen die hier werken hebben er echt verstand van. Ze hebben extra aandacht voor aangegeven plaatsen.

Beoordeeld op 8 maart 2019 via mobiele applicatie

Bij binnenkomst kregen we een kopje thee met wat lekkers. Daarna mochten we uitzoeken welke massage we wouden, ook konden we aangeven op welke lichaamsplekken er extra aandacht voor moest komen. Daarna was het tijd voor de massage. Die was echt, zo fijn! Echt heerlijk. Na afloop kregen we weer een kopje thee. Als je in de buurt bent, doe het! Prijskwaliteit is goed!