TripAdvisor

Meer info
vanaf 654,00 US$
Meer info
Beoordeeld op 27 maart 2019 via mobiele applicatie

Erg goede massage, relaxte sfeer. Ze gaven mij 20% korting, omdat ik bij één puntje “slechts” goed had ingevuld ipv uitstekend. Zeer aan te raden deze plek.

Beoordeeld op 9 maart 2019 via mobiele applicatie

Ongelofelijk goede plaats om een massage te nemen. Geld meer dan waard! Ze zijn nieuw en erg servicegericht. De mensen die hier werken hebben er echt verstand van. Ze hebben extra aandacht voor aangegeven plaatsen.

Beoordeeld op 8 maart 2019 via mobiele applicatie

Bij binnenkomst kregen we een kopje thee met wat lekkers. Daarna mochten we uitzoeken welke massage we wouden, ook konden we aangeven op welke lichaamsplekken er extra aandacht voor moest komen. Daarna was het tijd voor de massage. Die was echt, zo fijn! Echt heerlijk. Na afloop kregen we weer een kopje thee. Als je in de buurt bent, doe het! Prijskwaliteit is goed!

Beoordeeld op 8 maart 2019 via mobiele applicatie

Een massage waarbij je waar krijgt voor je geld. Een heerlijke massage, waarbij ze voldoen aan jouw wensen. De muziek, de bijzondere thee, de sfeer en de lieve medewerkers maken het compleet.

Beoordeeld op 7 maart 2019 via mobiele applicatie

Zo genoten van de heerlijke masage erg klantvriendelijk ontvangst met heerlijke lotus thee ook na afloop zeer netjes en erg vriendelijk een echte aanrader voor deze lieve mensen