Beoordeeld op 5 november 2018 via mobiele applicatie

Klein hotel, maar een mooie service, vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Kamers redelijk ruim en schoon, ontbijt goed voorzien en ruime keus. Heel goede locatie in het oude stadscentrum en vlak bij het meer.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 4 november 2018 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel in het oude centrum. Zeer goede service, heel behulpzaam aan de balie. Lekker ontbijt, ruime keuze aan eitjes en lekkere pannenkoeken. We hopen nog eens terug te komen ! Propere kamer, rustig aan de achtergevel, perfecte airco.

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 september 2018

Het hotel bevindt zich in het meest perfecte deel van Hanoi. De kamers zijn meer dan prima, het ontbijt ook heel goed, een groot deel buffetvorm en ei of pannenkoek mag je bestellen. Wat we als heel prettig hebben ervaren is de vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel om je doelen van je reis te bereiken. Bij de receptie liggen ook A-4tjes met allemaal handige tips voor het reizen in Vietnam in het algemeen en specifiek waar je de beste Vietnamese specialiteiten kan eten/drinken. Zo hebben we heel wat juweeltjes in de stad makkelijk kunnen vinden.
En als je hier bent, ga zeker naar het dak van het hotel voor adembenemend uitzicht over de stad/meer!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

Laatste nacht voor de terugvlucht naar Europa hier overnacht op een familiekamer. Uitstekende ruime stille kamer ondanks de drukke plek midden in het oude Hanoi. Top was de service. Met name bij ons vertrek. We zouden pas om 21.30 uur de taxi naar het vliegveld nemen. Voor vertrek werd ons nog een douche en handdoeken aangeboden. Daar hebben we graag gebruik van gemaakt.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 5 september 2017 via mobiele applicatie

Een mooi verzorgd hotel op een A locatie in Hanoi. Midden in het old quarter! Het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. Het uitzicht over Hanoi vanuit onze kamer (702) was spectaculair. Aanrader!!

Datum van verblijf: augustus 2017
hanoibe, Người quản lý van Hanoi Bella Rosa Suite Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2017

Dear lovely guests,

Greeting from Hanoi Bella Rosa Suite hotel
Thank you very much for your choosing and staying in our hotel
It would be great to hearing that you had good time in our hotel
I have shared you review to all our staff and it was really appreciated!
We do hope that we are still number first choose when you come back to Hanoi

Kind regards,
Maggie and team