“Geweldig, alles: omgeving, bediening en vooral het ETEN!!!!!”
Beoordeling van Pizza 4P's Trang Tien

Pizza 4P's Trang Tien
Geclassificeerd als nr. 73 van 3.640 Restaurants in Hanoi
24 augustus 2019 beoordeeld

Omdat mijn man zin in eens geen vietnamees had zijn we pizza gaan eten. En wat een goede keus! Zo lekker heb ik in Italië nog niet eens gegeten!!!
Het concept is Japans. Maar zo goed uitgevoerd...is wel een keten en in Hanoi zijn er al meerder plekken....en het komt ook naar Europa ;). Je kunt van sommige pizza's ook de helft bestellen qua bedekking. Maar of juist en op iedere pizza zit hun juweel: burrata (maken zij zelf).
Personeel is heel netjes en vriendelijk, schenkt water in/bij, heb je een tas bij je krijg je een bak voor naast de tafel om hem in te stoppen, klasse!
Wel bijna westerse prijzen maar de kwaliteit is erg hoog.

Datum van bezoek: augustus 2019
delivery_wow, Guest Relations Manager van Pizza 4P's Trang Tien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2019

Dear Mr / Ms. annemC3917SB,

Thank you for your time and the great review for Pizza 4P's. We are very glad to hear that you feel satisfied with the food quality, service and atmosphere at our restaurant. We always try our best to deliver better experience to customers everyday. We are looking forward to seeing you again.

13 juli 2019 beoordeeld

Heel lekker gegeten bij dit restaurant. Pizza’s zijn lekker en het personeel is snel en vriendelijk!

Datum van bezoek: juli 2019
delivery_wow, Guest Relations Manager van Pizza 4P's Trang Tien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2019

Dear Mr / Ms. Dawvo,

Thank you for your time and the great review for Pizza 4P's. We are very glad to hear that you feel satisfied with our food quality and our service also. We always try our best to deliver better service to customers everyday. We are looking forward to seeing you again.

12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke en originele pizza’s! De mozzarella is echt top! Verder mooi interieur en prima bediening. Prijzen iets boven gemiddeld maar dan krijg je ook betere kwaliteit. Aandachtspunt is meer tijd tussen voor en hoofdgerecht, we waren nog niet klaar met ons voorgerecht en toen kregen we pizza’s al.

Datum van bezoek: augustus 2018
delivery_wow, Guest Relations Manager van Pizza 4P's Trang Tien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Dear Mr / Ms. Herman S,

Thank you for your time and the great review for Pizza 4P's. We are very glad to hear that you feel satisfied with our food quality, service and atmosphere at our restaurant. We always try our best to deliver better service to customers everyday. We are looking forward to seeing you again.

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk smaakvol gegeten in een mooie industriële setting. Het is vooral leuk om op de eerste etage te zitten, waardoor je naar beneden kunt kijken en kan zien hoe je pizza, op een gepassioneerde manier bereid wordt. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: april 2018
delivery_wow, Guest Relations Manager van Pizza 4P's Trang Tien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2018

Dear Lise R,

Thank you for dining at Pizza 4P's and spending your precious time to take great review like this
We are very happy that you have a great time at our restaurant. With our vision of "Delivering Wow & Happiness", we have been striving every day to provide the best dining experience to all our guests.
Looking forward to serving you in future.
Thank you so much!

11 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer strakke inrichting met de perfecte combinatie tussen Vietnam en Italië. Wie heeft ook een dessert gegeten op basis van pizza of ravioli ?

Datum van bezoek: april 2018
delivery_wow, Guest Relations Manager van Pizza 4P's Trang Tien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2018

Dear Frank en Lieve D,

Looking forward to serving you in future.
Thank you so much!

In Pizza 4P's Trang Tien geweest? Deel je ervaringen!