TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 301 van 3.701 Restaurants in Hanoi
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
20 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben lekker geluncht hier, lekkere sandwiches en tosti’s met frietjes met prima prijs kwaliteit verhouding

Datum van bezoek: april 2018

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan een kruispunt gelegen dus genoeg te zien. De kaart is Vietnamees en Europees . Keuze genoeg en ook heerlijke vruchtensappen . Prijzen zijn bescheiden en de bediening vlot en vriendelijk. Ik heb er meerdere malen geluncht en dat is me zeer goed bevallen, vooral de fresh springrolls en de eendenborst met dumplings. Die zou ik elke dag als lunch willen hebben. Leuk kleinschalig café restaurant . Je bent vlak bij het meer en midden in het oude quarter. Ook de wc is ok.

Datum van bezoek: augustus 2017
31 maart 2017 beoordeeld

Prima tentje en prijs - kwaliteit is echt prima.
Een gevarieerde kaart met lekkere gerechten. Het restaurant is knus en gezellig en een goed rustpunt in de drukke stad. Heerlijke spring rolls en ander lokaal eten.
De bediening is o.k. niet al te snel en efficient maar dat nemen we op de koop toe.

Datum van bezoek: februari 2017
16 juni 2016 beoordeeld

Klein, maar oergezellig restaurant met 'vogelkooitjes'. Heerlijk Vietnamees eten, vooral de gebakken aubergines!

Datum van bezoek: mei 2016
15 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een lekkere salade nicoise en burger gegeten voor een goede prijs. Verder leuke jazz muziek op achtergrond. Goede bediening. De cheesecake en crème caramel vonden we ook erg geslaagd. Goede prijs-kwaliteit en rustig tafelen !

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die The Little Hanoi bekeken, bekeken ook

In The Little Hanoi geweest? Deel je ervaringen!