“pannenkoeken met garnaal en verse groene sla is aanrader”
Beoordeling van Quan An Ngon

Quan An Ngon
Geclassificeerd als nr. 216 van 3.652 Restaurants in Hanoi
Keukens: Vietnamees
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Buffet, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
21 augustus 2019 beoordeeld

heerlijk authentiek vietnamees straatvoer in een leuke sfeervolle tuin. Als je vroeg komt, kun je een tafeltje uitkiezen. Kom je wat later op de avond, dan kan het zijn dat je in de rij moet staan, want het is een populaire tent bij zowel locals en toeristen uit alle windstreken.

Datum van bezoek: augustus 2019

8 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier zéér heerlijk gegeten (lekkerste van héél onze rondreis in Vietnam)! Complete belevenis, entourage, het eten en super bediening (special thanks to Tran a Duy & Tran Thi Hong Trang).

Komen hier bijna geen westerlingen. Ga zeker in de tuin zitten, is erg gezellig! Wel druk, dus zonder reservering moet je even wachten. We zijn hier gelijk de volgende dag weer komen eten. Engels sprekende bediening en ze doen ook voor hoe je iets moet eten of pellen zelfs de garnalen voor je, kortom perfecte service).

We hebben de Tamarinde krab gegeten, garnalen in kokoswater bereid, loempia's gevuld met krab, waren ook overheerlijk.

Kip met sticky rijst in een bamboorol, erg bijzonder!

Lekkerste waren de garnalen op een spies van suikerriet, die je in een rijstevel moest wikkelen met komkommer, aubergine etc.

Hier komen is echt genieten!

Datum van bezoek: mei 2019
19 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit wil ik elke dag wel eten.
Ruime keus uit soep, vlees, vis, zeevruchten.
Vietnamees zoals ik het graag zie.
Misschien iets duurder dan gemiddeld maar is het dubbel en dwars waard.
Ik had een mango shake, grilled pork served with rice vermicelli, rice paper rolls and veggies. Was heerlijk.
De chicken wings waren ietwat saai eerlijk gezegd maar alsnog lekker.

Datum van bezoek: februari 2019
8 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten in authentieke sfeer. Uitgebreide duidelijke menu kaart met ruime keuze. Personeel behulpzaam en kundig. Het eten kwam snel en smaakte erg lekker. Er hangt een gezellige, gemoedelijke sfeer. 2x geweest. Aanrader!

Datum van bezoek: november 2018
25 juni 2018 beoordeeld

onze vietnamese gids verteld dat dit restaurant nog behoorlijk authentiek was, dus wij proberen! en heerlijk gegeten! verse springrolls, ban xeo, heerlijk vlees en prima bier in een erg gezellige sfeer. we zijn nog een tweede keer terug geweest.

Datum van bezoek: februari 2018

In Quan An Ngon geweest? Deel je ervaringen!