“Nieuw en lekker!”

Ngon Villa Restaurant
Geclassificeerd als nr. 82 van 3.652 Restaurants in Hanoi
Keukens: Vietnamees
13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Net drie maanden open. Super goed personeel en heel lekker eten. Betaalbaar maar niet per se goedkoop.

Datum van bezoek: april 2019
Ngonvillahanoipr, Manager van Ngon Villa Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2019

Dear jasperlisman

It was our great honor to host you at Ngon Villa restaurant and thank you so much for your kind compliments.
At Ngon Villa restaurant, we always strive to continuously maintain and improve our high standard quality of food and service to create a memorable time for you. Guest’s satisfaction is always our foremost priority and your review is such a glowing testament to our practice.

We look forward to seeing you again soon.

Best regards,
Van
Restaurant Manager, Ngon Villa restaurant

8 maart 2019 beoordeeld

Het restaurant ligt in een smal straatje, waar vele straatrestaurantjes zijn en de Vietnamezen komen eten. Vriendelijk ontvangen, we zaten op de eerste verdieping . Vriendelijk personeel. We hebben een menu genomen en kregen vijftal verschillende gerechten. Een ervaring, en lekker,niets pikant . Een aanrader

Datum van bezoek: maart 2019
8 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn er 7 februari geweest, maar helaas voldeed niet de verwachtingen. Eten was koud. We hadden smoked beef en toaster duck. Beide waren nauwelijks warm. Terug gestuurd maar wederom niet echt warm. Personeel kwam gehaast over en niet echt vriendelijk. Zoals gezegd, geen aanrader helaas......prijs kwaliteit verhouding was ook niet in orde zeker niet voor vietnam. We betaalden 1,6 miljoen dong. Inclusief salade en 2 glazen huiswijn.

Datum van bezoek: februari 2019
TACustomer_Service, Manager van Ngon Villa Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2019

Dear 124bartn,

Thank you so much for your review about our restaurant.

Regarding your remarks, we sincerely apologize for the inconveniences that you have met, especially with the staff and food quality. We will be more professional in staff training and service improvement.

Please, be assured that your comment is appreciated and will add values to our restaurant operation.

Once again, thank you! We are looking forward to welcoming you for a more exciting experience in the future.

Best regards,

Restaurant Manager.

1 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In Da Nang zijn we ook wezen eten bij Ngon Villa Restaurant. Het eten en de sfeer was fantastisch!!!
We hebben daar supervisor mevrouw Sky ontmoet en vertelde ons dat ze in Hanoi nog een restaurant hebben en dat ze daar ook werkte! Wij zijn nadat we terug gereisd naar Hanoi ook gaan eten bij Ngon Villa Restaurant en we hebben daar ook weer fantastisch gegeten. Onze persoonlijke ober Jerry heeft ons goed geholpen, zeer gastvrij!!!!

Datum van bezoek: oktober 2018
Ngonvillahanoipr, Manager van Ngon Villa Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2018

Dear djvleeschouwer,

Thank you so much for your review regarding Ngonvilla Hanoi restaurant!

We're glad and appreciate to hear that you've been to our sister restaurant in DaNang and effort to find out Ngonvilla Hanoi within a thousand restaurant in this busy capital city!

With purpose to become a best place for trying vietnamese authentic food with attentive service by enthusiasm team, we're always trying our best to maintain the quality of foods taste and improving service quality everyday so your review on this site such an amazing encouragement to our entire team to keep up the good works!

Once again, thank you so much for taking your time to share with other travellers your great impressions with us at ngonvilla on this site. We wish you a great journey ahead and looking forward to welcome you back in eager!

Kind Regards,

Teddy Duong

29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hi!

Dit restaurant is een echte aanrader! We hebben het “all you Can eat” menu gehad.

Daarbij werden we super goed geholpen door Anna en zij heeft alle gerechten voor ons uitgekozen!

We hebben onder andere slakken, verschillende schelpen, inktvis, garnalen, biefstukjes, kip en veel meer gehad.

Het is voor Vietnamese begrippen geen goedkoop restaurant maar als je zin hebt in een heerlijke avond dan zou ik dit zeker aanraden.

De inrichting is zeer nauwkeurig bij elkaar uitgezocht, er is live piano en goed sprekende bediening.

Thanks Anna for the great night!

Datum van bezoek: augustus 2018

In Ngon Villa Restaurant geweest? Deel je ervaringen!