Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

Het is een mooi en nieuw hotel. Ziet er uitstekend uit. Is zeer schoon, bedden en badkamer zijn uitstekend. Ontbijt is zeer goed en ook het restaurant voor diner is zeer goed (en niet duur). Mijn kamer was echter zeer gehorig. Op de kamer lagen al door het hotel verstrekte oordopjes. Gelukkig hadden mijn buren weinig lawaai, maar dat zou wel eens anders kunnen zijn. Vreemd dat andere reviews zeggen dat het stil was. Het blijft wel een zeer goede keus.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 9 augustus 2017 via mobiele applicatie

Schitterend hotel in old quarter. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie en verzorgde kamers. Zeer stil (ramen 4e verdieping: 2x dubbel glas! Ook erg tevreden over airport pickup. Ontbijt: super! Totaal 4 nachten. Ik weet niet hoe we de chaos van Hanoi zonder dit rustpunt hadden kunnen doorstaan...

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Hotel had alles om vakantie mooie start te laten nemen, ondanks lange vlucht naast huilende baby en bagage die zoek was.

Een early checkin en welkomdtdrankje maakte veel goed.

We hadden 2 connecting rooms ,die ondanks ligging pal in de drukte van Hanoi heerlijk rustig was. Verder alle comfort & staff die steeds gaat voor dat extraatje!

We kunnen alleen hopen dat dit voorbode is van prachtige reis.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 6 september 2016

Het hotel is vrij nieuw en dus zijn alle voorzieningen van een perfecte kwaliteit. De kamers zijn mooi ,schoon en stil. Het ontbijt is zeer luxe en ruim bemeten. De ligging is ook geweldig , je bent vrij snel in de oude stad en bij de bezienswaardigheden.
Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben ons verblijf als zeer prettig ervaren en raden dit hotel dan ook iedereen aan!!!

Datum van verblijf: augustus 2016
GM H, Front Office Manager van Hanoi Emerald Waters Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2016

Dear Albert V,

On behalf of Hanoi Emerald Waters Hotel team, we thank you very much for writing such a generous review. We are overwhelmed in happiness to have made such a positive impression and meet your satisfaction whilst staying here.

Your compliments regarding our location, the rooms, breakfast and especially the staff will be shared to the team accordingly. We felt grateful as well that we have chance to spoil you a bit on your stay.

We wish you good health, happiness and fortunes and we do look forward to welcoming you back again soon.

Yours in service,
Lynn (Ms.)
Customer Care Team.

Beoordeeld op 10 augustus 2016 via mobiele applicatie

Heerlijke nacht gehad in een super stille schone grote kamer waar we onze jetlag er goed hebben kunnen uitslapen. Het ontbijt was heel uitgebreid (wij gingen voor het buffet en de bananenpannenkoek, Mmmmmm) en de mensen zoals allemaal extreem vriendelijk en behulpzaam. Goede aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2016