Vandaag geopend: 07:00 - 23:00
Opslaan
Van tevoren boeken
Tours van Mr Vu's Dalat Road Rider zijn vaak snel uitverkocht. Reizigers raden aan van tevoren te boeken!

vertaald door Google
Manieren om Mr Vu's Dalat Road Rider te ontdekken
vanaf 45,00 US$
Meer info
Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Hele mooie leuke ervaring. We twijfelden eerst om met de bus te gaan maar zijn heel blij dat we de trip achterop de motor hebben gekozen. Je stopt op mooie en lokale plekken.

Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik zijn achterop gegaan bij onze tourguides op hun mooie motorbikes en hebben zo onze doortocht gemaakt van Dalat naar Mui Ne. Onderweg hebben we mooie watervallen en natuur gezien, en zijn we bij een aantal local farms gestopt. Het is zeker een veel betere ervaring dan met de bus je laten vervoeren. Vriendelijke guides en nemen rustig de tijd voor je! Zeker een aanrader.

Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

Met deze trip zie je zo veel van het lokale leven in Vietnam, inclusief tussenstops voor lokale lekkernijen! Vooral een meerdaagse trip is echt een aanrader, omdat je dan overnacht bij de lokale bevolking.
San en Tuan waren top riders, heel gezellig, veilig en grappig. En ze konden super veel vertellen en laten zien. Thanks for this great trip guys!

Datum van activiteit: juli 2018
vueasyridersdalat, Chủ sở hữu van Mr Vu's Dalat Road Rider, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2018

Thanks for your booking with our original MrVu’s easy rides of Dalat for your vacation trip from Dalat to Nha Trang. We wish you all the best in future and see you in another trip
MrVu’s

Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin ben ik in twee dagen van Dalat naar Nha Trang gereden met de Easy Riders van Mr Vu. Dit blwek een ontzettende gave ervaring en zeker het geld waard. Beide dagen zaten val interessante plekken en mooie uitzichten. Ook de Riders, deze heette Tuan en San, waren top! konden goed Engels, waren erg vriendelijk en open. Het is een van de leukste ervaringen geweest hier in Vietnam. Zou het zeker iedereen aanraden!

Beoordeeld op 23 juli 2018 via mobiele applicatie

3daagse tour van dalat naar Nha Trang gedaan. Geweldige reis door de Central Highland van Vietnam. Bijna alleen maar locals en geen touristen. Geweldig om te zien hoe het echte Vietnam is. Heel veel informatie van de gids (Luka) gehad en heel wat dingen bezocht. Kortom, 3 erg gezellige dagen!