Vandaag geopend: 07:00 - 23:00
Opslaan
Van tevoren boeken
Tours van Mr Vu's Dalat Road Rider zijn vaak snel uitverkocht. Reizigers raden aan van tevoren te boeken!

vertaald door Google
Manieren om Mr Vu's Dalat Road Rider te ontdekken
vanaf 45,00 US$
Meer info
Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin ben ik in twee dagen van Dalat naar Nha Trang gereden met de Easy Riders van Mr Vu. Dit blwek een ontzettende gave ervaring en zeker het geld waard. Beide dagen zaten val interessante plekken en mooie uitzichten. Ook de Riders, deze heette Tuan en San, waren top! konden goed Engels, waren erg vriendelijk en open. Het is een van de leukste ervaringen geweest hier in Vietnam. Zou het zeker iedereen aanraden!

Beoordeeld op 23 juli 2018 via mobiele applicatie

3daagse tour van dalat naar Nha Trang gedaan. Geweldige reis door de Central Highland van Vietnam. Bijna alleen maar locals en geen touristen. Geweldig om te zien hoe het echte Vietnam is. Heel veel informatie van de gids (Luka) gehad en heel wat dingen bezocht. Kortom, 3 erg gezellige dagen!

Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

Samen met ben en Jack 5 onvergetelijke dagen gehad veel geleerd en gezien . Het was super geregeld . Echt een aanrader !

Beoordeeld op 11 juli 2018 via mobiele applicatie

We hebben een dagtrip geboekt vanuit ons hostel. Zeker een aanrader! We werden door 2 gidsen op motor de hele dag rondgereden, van watervallen tot mushroom farms. Overal goede uitleg bij gekregen in prima Engels.

Beoordeeld op 28 juni 2018 via mobiele applicatie

We hebben een 4-daagse trip vanuit Dalat naar Quy Nhon gedaan en hebben hier van genoten! Onze gidsen Mr. T en San gaven ons een veilig gevoel achterop de motor door het Vietnamese verkeer. Onderweg zijn we zoveel gestopt voor mooie en leuke dingen, dat de langere dagen op de motor goed vol te houden zijn!

Datum van activiteit: juni 2018