“Matige pizza's ”
Beoordeling van GROTTINO Osteria Pizzeria

GROTTINO Osteria Pizzeria
Geclassificeerd als nr. 34 van 1.615 Restaurants in Pattaya
20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant: Wij waren op basis van de vele positieve recensies hier komen eten. Het is een gezellig restaurant volledig in Italiaanse stijl. Je kan kiezen om buiten en binnen te zitten, binnen was er airconditioning.

Eten: Het eten kon ons als liefhebber van de Italiaanse keuken niet bekoren. Als voorgerecht hadden wij een garnalen cocktail en carpaccio van tonijn genomen. De grote garnalen waren lichtjes taai en hadden weinig smaak. Aan de carpaccio proefden wij dat er ijskristallen aanwezig waren, waarschijnlijk omdat dit te lang in de diepvries had gelegen.

In tegenstelling van al de positieve recensies waren wij niet onder de indruk van de pizza's.
De pizza's zijn ovengebakken door echte Italianen, de korst is zo dun dat deze rondom helemaal breekt.

Personeel: De bediening was zeer vriendelijk, er werd meerdere malen gecontroleerd of wij nog iets nodig hadden. Zelfs de chef kwam regelmatig op rond.

Prijs: De prijzen zijn hoger dan wat je in Thailand betaald.

Locatie: Dit restaurant ligt in het "Duits gedeelte" van Pattaya. Het is wat rustigere gelegen en naast deze zaak zijn er meerdere bars.

Datum van bezoek: maart 2018

11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik geef toe, kieskeurig ben ik zeker. De reviews die ik schrijf zijn meestal mild omdat ik de prijs kwaliteit ook in ogenschouw neem... maar als er één een dikke 10 verdient op alle facetten dan is het deze Italiaan. Met echte Italianen aan het roer is het soms een beetje bombastisch maar alles klopt. De kwaliteit, de service, het interieur, de prijzen. Wij hadden de pizza quatro formaggio, knoflook spinazie en tiramisu en creme catalana (a la brûlée) als dessert. Helaas dacht ik pas om foto's te maken toen het dessert werd geserveerd.

Mangiare gustoso!

Datum van bezoek: februari 2018
4 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De cesaersalad en de pizza waren zeer lekker zoals gewoonlijk.Het personeel was vriendelijk alleen bij het afrekenen kregen we ditmaal geen limoncello 😩

Datum van bezoek: december 2017
26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Grottino Osteria Pizzeria heerlijk een pizza funghi en een pizza Quatro frommage gegeten. Mooi pizza’s met een dunne knapperige bodem. Als voorafje een Bruschetta. Bij het betalen van de rekening kregen wij een glaasje limoncello geserveerd. Smaakte voortreffelijk. Minpuntje was het kleine terras, waardoor wij binnen moesten zitten. Daar is wel voldoende ruimte.

Datum van bezoek: november 2017
27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De beste Italiaan van Pattaya, het eten en de service is uitstekend,authentieke pizza's 🍕en lekkere spaghetti wij komen zeker nog eens terug 👍

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die GROTTINO Osteria Pizzeria bekeken, bekeken ook

Pattaya, Provincie Chonburi

In GROTTINO Osteria Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!