TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 9 mei 2017 via mobiele applicatie

Heel mooie kamers, elke dag nieuwe lakens en handdoeken.
Heb je iets nodig, vraag het maar aan Harry en hij helpt u of gaat zelfs mee. Een goed restaurant nodig, Harry weet waar naar toe te gaan , Europees of andere keuken, geen probleem

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 12 oktober 2016

nette ,moderne kamers!,en vriendelijk personeel,als je eens een avond niet wil uitgaan ,kun je blijven hangen aan de bar! en voor de prijs moet je het niet laten...alles op wandelafstand te bereiken...

Kamertip: ik had een kamer aan de straatkant, en had geen last van lawaai...
Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 oktober 2016

Kamer dik in orde,vriendelijkheid maximum,mooie ligging kort bij soi buakhow(het uitgaansleven)maar ik ben er praktisch niet geraakt omdat het te gezellig was bij Harry.Zeker een aanrader de eet thema avonden,paella avond,cheese avond,mossel avond BBQ avond.
Ik kijk er nu alweer naar uit om terug daar te zijn van 23 december tot 12 januari

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 25 mei 2016 via mobiele applicatie

Het zeevruchten buffet was weer een voltreffer. Een beetje laat met mijn re iew, maar was hem vergeten posten.nu de tijd weer aangebroken is om ons triplex naar Thailand te boeken zit ik me al te verheugen op ons volgende bezoek. Tot binnenkort vanuit het frisse Brugge

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 27 maart 2016 via mobiele applicatie

Onverwachts door de afgelaste vlucht naar Brussel hebben we enkele dagen doorgebracht in deze guesthouse. De kamers zijn ruim met terras en heel net. We zijn heel goed opgevangen. Harry is heel behulpzaam en we kregen veel informatie. Gaat heel goed om met zijn klanten. Het personeel is ook heel vriendelijk.Het ligt perfect centraal gelegen , stad en zee in de onmiddellijke nabijheid, en het eten is er heel lekker ! Zeker doen !

Datum van verblijf: maart 2016