TripAdvisor
Pattaya
Beoordeeld op 25 mei 2016 via mobiele applicatie

Het zeevruchten buffet was weer een voltreffer. Een beetje laat met mijn re iew, maar was hem vergeten posten.nu de tijd weer aangebroken is om ons triplex naar Thailand te boeken zit ik me al te verheugen op ons volgende bezoek. Tot binnenkort vanuit het frisse Brugge

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 27 maart 2016 via mobiele applicatie

Onverwachts door de afgelaste vlucht naar Brussel hebben we enkele dagen doorgebracht in deze guesthouse. De kamers zijn ruim met terras en heel net. We zijn heel goed opgevangen. Harry is heel behulpzaam en we kregen veel informatie. Gaat heel goed om met zijn klanten. Het personeel is ook heel vriendelijk.Het ligt perfect centraal gelegen , stad en zee in de onmiddellijke nabijheid, en het eten is er heel lekker ! Zeker doen !

Beoordeeld op 26 maart 2016 via mobiele applicatie

Mooie kamers en goede bediening,
Elke vrijdag dinner party, Belgische bieren enz...
Den baas die graag ene meedrinken en op tijd ene betaald.
Kamers worden goed onderhouden alle dagen.
En recht over het hotel is een grote body massage, een van de grootste van pattaya

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 1 maart 2016 via mobiele applicatie

Super ontvangst en heel nette kamers. Beste ervaring hier op gebied van logement. Ik kom zeker terug. Een echte aanrader. Goed gelegen. De dinerparty's zijn heel goed .heel leuk en vriendelijk personeel.

Beoordeeld op 24 februari 2016 via mobiele applicatie

Super goed verblijf, kom het zelf beleven. De kamer is uitstekend netheid is een prioriteit. De gastvrijheid van het personeel is enorm. Er is geen zwembad maar dat is geen enkel probleem want voor 100 bahtjea kan je naar Mike Shopping Male.

Datum van verblijf: februari 2016
Reistype: Reisde alleen